مرکز فروش رنگ نسوز قرمز، آبی، سبز، زرد، سفید

رنگ های نسوز را تا دمای ۲۵۰ درجه ی سلسیوس می توان در فام های مختلف تولید نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز فروش رنگ نسوز قرمز، آبی، سبز، زرد، سفید تماس بگیرید.

ویژگی های رنگ نسوز سیلیکونی

رنگ های نسوز برپایه ی رزین سیلیکون و پیگمنت ضد خوردگی زینک و نیز پیگمنت های رنگی مقاوم به حرارت بالا تولید می شوند. بنابراین این رنگ ها به نوعی خاصیت محافظت در برابر خوردگی نیز از خود نشان می دهند. باید توجه داشت تا دمای ۲۵۰ درجه ی سلسیوس می توان رنگ نسوز در فام های مختلف تولید نمود ولی برای دماهای بالاتر متاسفانه در کشور ایران فقط تکنولوژی تولید رنگ مشکی و نقره ای وجود دارد که توصیه ی بیشتر بر دوام و ماندگاری رنگ نقره ای می باشد. انواعی از اسپری رنگ های آلمانی مقاوم به دما بالای بالا نیز موجود می باشند که به دلیل قیمت گران متقاضی زیادی ندارد.

روش اجرای رنگ نسوز

به خاطر داشته باشید که این رنگ ها را باید رقیق و بصورت تک لایه و نهایت دو لایه و با ضخامت کم اجرا نمود و در غیر اینصورت رنگ پوسته و کنده می شود. اگر محافظت بالا از سطح فلزی نیاز باشد بهتر است ابتدا یک دست پرایم زینک سیلیکونی مورد استفاده قرار گیرد و سپس بعنوان لایه رویه از این رنگ استفاده شود.

مرکز فروش رنگ نسوز قرمز، آبی، سبز، زرد، سفید

شرکت رنگ رادین صنعتی بعنوان مرکز مشاوره، تامین و فروش انواع رنگ های صنعتی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. جهت خرید محصول و کسب اطلاعات بیشتر با مهندس محمدخانی به شماره ی ۰۹۱۲۹۶۸۷۶۷۴ تماس بگیرید.

مرکز فروش رنگ نسوز قرمز، آبی، سبز، زرد، سفید

رنگ نسوز

عناوین مرتبط:

خرید رنگ نسوز صنعتی با کیفیت بالا

قیمت هر کیلو رنگ نسوز ۴۰۰ درجه با کیفیت بالا

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما