اجرای رنگ پلی اورتان در سقف سوله

اجرای رنگ پلی اورتان در سقف سوله، پوشش پلی اورتان مقاومت رطوبتی، نوری، سایشی و مکانیکی عالی دارد و برای حفاظت از سطوح فلزی در معرض نور آفتاب گزینه یا عالی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

اجرای رنگ پلی اورتان در سقف سوله با مقاومت نوری

سقف سوله های صنعتی به دلیل تماس مستقیم با عوامل خورنده مثل تابش نور، رطوبت، سایش فیزیکی و نیز باران اسیدی بشدت در معرض خوردگی هستند. این امر در مناطق آلوده ی صنعتی بسیار قابل توجه تر می باشد. بنابراین جهت حفاظت از سوله ها باید از پوشش های رنگی مناسب استفاده نماییم. یکی از بهترین رنگ ها، پوشش پلی اورتان می باشد. در ادامه به بررسی مشخصات و کاربرد این رنگ می پردازیم.

ویژگی رنگ پلی اورتان

پوشش های پلی اورتان بر پایه ی رزین اکریلیک یا پلی استر می باشند. گروه اکریلیک مقاومت بالاتری دارند و در عوض از نظر قیمتی نیز بالا می باشند. بنابراین با توجه به میزان خورندگی باید از رنگ با رزین مناسب استفاده کنیم. هاردنر این پوشش از خانواده ی ایزوسیانات می باشد. ضخامت اجرایی رنگ بین 70تا 100 میکرون بصورت استاندارد است. پوشش قابل تولید در رنگبندی مختلف است و با قرارگیری در معرض نور آفتاب دچار تغییر رنگ نخواهد شد. این محصول پایداری رطوبتی بالا و نیز تا حدی پایداری شیمیایی نیز دارد.

کاربرد رنگ پلی اورتان

برای رنگ آمیزی انواع سازه های بتنی و فلزی در معرض نور می توانیم از این پوشش استفاده نماییم. برای رنگ آمیزی سقف استخر نیز گاها این رنگ پیشنهاد می شود. رنگ آمیزی نمای ساختمان نیز با رنگ پلی اورتان می تواند انجام شود. این محصول قابلیت شستشوی بالا دارد. فقط باید توجه داشت که هر چه برق محصول بیشتر باشد، قابلیت شستشو بیشتر خواهد شد.

پرایمر رنگ پلی اورتان

جهت افزایش چسبندگی و نیز مقاومت خوردگی فلزات می توانیم از پرایمر مناسب استفاده کنیم. در سازه های فلزی از رنگ های اپوکسی غنی از روی و یا آسترهای اپوکسی بعنوان پرایمر استفاده کنید. این محصولات با داشتن رزین مقاوم و نیز پیگمنت ضد خوردگی روی، سطح سازه را از خوردگی حفظ می نمایند. در سازه های بتنی از پرایمر سیلر اپوکسی استفاده نمایید. این محصول سطح را بخوبی اشباع می نماید و باعث افزایش چسبندگی رنگ رویه بر سطح بتن خواهد شد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

اجرای رنگ پلی اورتان در سقف سوله

 

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما