اسپری رنگ گالوانیزه مخصوص نقاط جوش

اسپری رنگ گالوانیزه مخصوص نقاط جوش با قیمت عالی، شرکت رنگ رادین، مرکز پخش انواع اسپری ها و رنگ های صنعتی، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بازار آهن شادآباد، جنب شهر ابزار، مجتمع پارسا

اسپری رنگ گالوانیزه مخصوص نقاط جوش با پوشش عالی

نقاط جوش در فلزات بشدت مستعد زنگ زدگی می باشد. این امر در مناطق صنعتی و مرطوب شدت بیشتری دارد. پس از ایجاد زنگ،  خوردگی به کل سطح فلز منتقل خواهد شد، بنابراین حفاظت از این نقاط بسیار مهم می باشد.

اسپری رنگ زینکا، نوعی پوشش با درصد بالایی از پودر روی و جهت محافظت از سازه ی فلزی می باشد. این محصول با روش حفاظت کاتدی، سطح سازه را از خوردگی حفظ می نماید. پودر روی موجود در این پوشش نقش آند فداشونده را بازی می کند و در هنگام شروع فرآیند خوردگی ابتدا فلز روی موجود در رنگ خورده می شود و سپس خوردگی آهن آغاز خواهد شد. فام رنگی این محصول به رنگ آلومینیومی و براق است و نزدیک ترین رنگ را به رنگ گالوانیزه دارد. ضخامت اجرایی فیلم خشک اسپری حدود 50 میکرون می باشد.  محصول مقاومت فیزیکی و شیمیایی عالی نیز دارد و در برابر نور آفتاب دچار آسیب نمی شود.

یکی از بهترین انواع اسپری های زینک، محصول زیتکس تولید کشور هلند می باشد. این اسپری 500میل است و دوام و چسبندگی بالایی به سطوح مختلف دارد. درصد پودر روی موجود در این محصول بیش از 90 درصد می باشد.

کاربرد اسپری زینکا

پوشش زینکا برای مصارف متعددی استفاده می شود. از اسپری رنگ زینکا، علاوه بر پوشش نقاط جوش، برای رنگ آمیزی سطوح آهنی و گالوانیزه استفاده می شود. برای سطوحی که در ارتفاع قرار دارند و به سختی رنگ آمیزی می شوند، استفاده از این اسپری، بسیار متداول است. بعنوان مثال رنگ آمیزی دکل های برقی با استفاده از این اسپری انجام می شود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول، با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

اسپری رنگ گالوانیزه مخصوص نقاط جوش

اسپری زینکا زیتکس

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما