بهترین مارک رنگ اپوکسی

جهت خرید بهترین مارک رنگ اپوکسی با پوشش و قیمت عالی با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، تماس بگیرید.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

بهترین مارک رنگ اپوکسی در بازار

پوشش اپوکسی نوعی رنگ بر پایه ی رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمید می باشد. این محصول مقاومت رطوبتی و شیمیایی بالایی دارد و بعنوان یک رنگ عایق خوردگی بر روی سازه های فلزی، بتنی و چوبی قابل اجرا می باشد. نوع رزین بکار رفته در این پوشش و فیلرهای مناسب باعث افزایش کیفیت و پایداری رنگ خواهد شد. در این مقاله به بررسی بالاترین کیفیت رنگ اپوکسی موجود در بازار می پردازیم.

پوشش اپوکسی تولیدی شرکت روناس، از بهترین مواد اولیه ی اروپایی تولید می شود و به همین دلیل دوام و پایداری بسیار بالایی دارد. فرمولاسیون دقیق و رعایت نسبت اجزا نیز در کیفیت رنگ موثر می باشد. متخصصان شرکت روناس با بکارگیری پیشرفته ترین علم روز توانسته اند رنگ هایی با کیفیت بالا تولید نمایند.

مشخصات اپوکسی با کیفیت بالا

از ویژگی های بارز یک رنگ خوب، چسبندگی بالا به سطح، پوشش عالی، درصد رزین بالا، براقیت مناسب و در نهایت پایداری و دوام در مواجهه با مواد خورنده می باشد. برای دوام بیشتر پوشش حتما قبل از اجرای آن از پرایمر های مناسب استفاده نمایید.

در سازه های فلزی بهترین پرایمر پوشش های آستری اپوکسی و یا زینک ریچ اپوکسی می باشد. این رنگ ها از روش حفاظت کاتدی می توانند سطح را در برابر خوردگی حفاظت نمایند.

برای سازه های چوبی و بتنی از یک دست پرایمر سیلر اپوکسی استفاده نمایید. این پوشش با اشباع سطح زیرین علاوه بر صرفه جویی در مصرف رنگ رویه باعث افزایش چسبندگی پوشش به سطح خواهد شد.

رنگ های اپوکسی روناس با فام های رنگی مختلف همگی موجود و در دسترس می باشند. رال های رنگی کم مصرف تر طبق سفارش تولید می شوند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

بهترین مارک رنگ اپوکسی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما