رنگ آمیزی فولاد استنلس استیل

رنگ آمیزی فولاد استنلس استیل با رنگ صنعتی. قطعات فولادی مقاومت خوردگی بالایی دارند. به هر حال رنگ آمیزی باعث افزایش پایداری آن ها در برابر شرایط خوردگی خواهد شد. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بازار آهن شادآباد، جنب شهر ابزار، مجتمع پارسا

رنگ آمیزی فولاد استنلس استیل با رنگ های صنعتی

فولاد استیل ضد زنگ و یا همان استنلس استیل، نوعی سازه ی فلزی با درصد مناسبی از کروم و مولیبدین می باشد. این فلزات باعث افزایش مقاومت سازه در برابر خوردگی می شوند. به هر حال با قرار گیری دائمی در معرض شرایط خورنده و بخصوص در مناطق صنعتی، فرآیند خوردگی آغاز می شود. استیل ضد زنگ فلز بسیار گرانی نیز می باشد و این امر اهمیت حفاظت از آن را دو چندان خواهد نمود. حال به بررسی روش  زیرسازی برای این سازه می پردازیم.

آماده سازی سطح استنلس استیل برای رنگ آمیزی

سطوح استیل ضد زنگ رنگ پذیری و چسبندگی  رنگ بسیار کمی دارند. بنابراین قبل از رنگ کاری سطح را باید آماده نماییم. محصول اپوکسی تای کوت و یا واش پرایمر یکی از بهترین گزینه ها برای این منظور می باشند. این محصول بر پایه ی رزین اپوکسی و اسید فسفریک می باشد. محصول با ایجاد خوردگی اندک بر سطح فلز، باعث ایجاد زبری بر روی آن می شود و بنابراین سطح برای اجرای رنگ آماده خواهد شد. محصول با ضخامت کم و حدود 20 میکرون اجرا می شود. این پوشش به تنهایی خاصیت حفاظتی خاصی ندارد و باید حتما با رنگ های رویه کاور شود.

رنگ آمیزی سطح استیل ضد زنگ

پس از اجرای پرایمر رنگ رویه دو جزئی مناسب را بر سطح اجرا نمایید. رنگ های اپوکسی با مقاومت شیمیایی، رطوبتی، دمایی و سایشی عالی یکی از بهترین رنگ های محافظت کننده برای سطوح فلزی می باشند. پوشش های پلی اورتان دارای پایداری رطوبتی، دمایی و نوری بالا هستند و برای سازه های در معرض نور، یکی از بهترین گزینه های می باشند.

رنگ آمیزی استیل ضد زنگ با رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ آمیزی با رنگ های کوره ای نیز یکی از روش های متداول حفاظت از سازه ها می باشد. این روش برای قطعات کوچکتر که قابلیت قرارگیری درون کوره را دارند، مناسب می باشد. قبل از رنگ آمیزی حتما سطح را با استفاده از اسید فسفریک، اسیدشویی نمایید. پس از آن رنگ پودری را بر روی سطح بپاشید و سپس درون کوره قرار دهید تا پخت انجام شود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

رنگ آمیزی فولاد استنلس استیل

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما