رنگ اپوکسی سفید با قیمت مناسب

جهت خرید رنگ اپوکسی سفید با قیمت مناسب و پوشش بالا، با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رنگ روناس و اکسیر در تهران، تماس بگیرید.

رنگ اپوکسی سفید با قیمت مناسب

رنگ های اپوکسی به دلیل مقاومت بالای فیزیکی، شیمیایی، رطوبتی و دمایی کاربرد بسیار گسترده ای پیدا کرده اند. این پوشش ها برای نقاط مختلف از سقف تا دیوار و حتی کف نیز استفاده می شوند. یکی از خصوصیات بارز این رنگ قابلیت تمیز شدن آسان می باشد بنابراین مناطقی که نیاز به تمیزکاری دائم دارند مانند بیمارستان ها و نیز کشتارگاه ها ملزم به استفاده از رنگ اپوکسی می باشند.

پوشش اپوکسی با خشک کن پلی آمین و یا پلی آمید مخلوط شده و اجرا می شود. معمولا در فرمولاسیون اپوکسی هایی که قرار است با ضخامت کمتری اجرا شوند از هاردنر پلی آمید استفاده می شود و در موارد با ضخامت بالاتر از پلی آمین.

آسترهای مناسب جهت رنگ های اپوکسی

در سطوح پایه معدنی مانند بتن، آجر و سیمان قبل از اجرای رنگ یک دست سیلر اپوکسی اعمال کنید. البته می توان از رنگ اپوکسی رقیق شده نیز استفاده نمود. در مورد سطوح فلزی از آسترهای اپوکسی ضد خوردگی حاوی پودر روی مناسب استفاده کنید.

کاربرد رنگ های اپوکسی

رنگ های اپوکسی در دو بخش صنعت و نیز خانگی مورد استفاده می باشند. در صنعت جهت رنگ آمیزی انواع مخازن و لوله های فولادی، گالوانیزه، آهنی، استیل و حتی آلومینیوم مورد استفاده هستند. البته سیستم رنگ آمیزی و آسترهای مناسب با توجه به نوع سازه باید تعیین شود که در این مورد  نیاز به مشاوره دارید. در بخش خانگی نیز بعنوان پوشش کف، دیوار و حتی در استخرها جهت سقف مورد استفاده می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

رنگ اپوکسی سفید با قیمت مناسب

رنگ اپوکسی سفید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما