رنگ اپوکسی مخزن گالوانیزه

رنگ اپوکسی مخزن گالوانیزه با چسبندگی بالا به سطوح فلزی. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

رنگ اپوکسی مخزن گالوانیزه با پایداری شیمیایی و رطوبتی بالا

سطح گالوانیزه مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت از خود نشان می دهند. به هر حال در شرایط سخت رطوبتی و شیمیایی بخصوص در محیط های صنعتی، زنگ زدگی سازه آغاز می شود. جهت حفاظت از گالوانیزه ی سطح، می توانیم آن را با پوشش های دو جزئی کاور نماییم.

انواع رنگ های اپوکسی با مقاومت های مختلف تولید می شوند. مقاومت در برابر رطوبت، مواد شیمیایی، اسیدی، قلیایی، شرایط آب بهداشتی، شرایط نمکی و… تنها بخشی از اپوکسی های متنوعی هستند که می توانیم بر روی سطح اجرا کنیم.

آستر مناسب رنگ گالوانیزه

سطوح گالوانیزه چسبندگی بسیار کمی به انواع رنگ ها دارند. حال با توجه به شرایط خوردگی می توانیم آستر مخصوص گالوانیزه را انتخاب و بر روی سطح اجرا نماییم.

در شرایط سخت رطوبتی از یک دست رنگ زینکا یا همان گالوانیزه ی سرد بعنوان پرایمر استفاده کنید. این محصول با داشتن بیش از 96 درصد پودر روی می تواند با افزایش ضخامت لایه ی روی بر سطح فلز کمک نماید و به همان نسبت فرایند خوردگی به تاخیر خواهد افتاد.

در شرایط معمولی از نظر خوردگی، جهت آماده سازی  سطح از یک دست آستر واش پرایمر استفاده نمایید. این محصول با داشتن اندکی اسید فسفریک باعث ایجاد خوردگی اندک در سطح فلز شده و بدون آسیب به سطح فلز آن را متخلخل می نماید. با ایجاد تخلخل چسبندگی رنگ رویه بر سطح فلز بیشتر می شود.

انواع رنگ های اپوکسی

حال به توضیح مختصری راجب انواع رنگ های اپوکسی می پردازیم. بیس رنگ های اپوکسی رزین اپوکسی می باشد. این ماده ذاتا مقاومت شیمیایی و رطوبتی بالایی دارد. با استفاده از ادیتیوها و نیز هاردنر مناسب، می توانیم مقاومت رنگ را تغییر دهیم.

در شرایط معمولی از رنگ اپوکسی پلی آمید استفاده کنید. این پوشش با ضخامت 50 تا 100 میکرون قابل اجرا است.

برای شرایط اسیدی و شیمیایی متوسط از پوشش اپوکسی فنولیک استفاده کنید. رزین فنولی با چسبیدن به رزین اپوکسی باعث افزایش مقاومت اسیدی و قلیایی آن با خنثی نمودن ماده ی اسید و قلیا می شود.

در شرایط قلیایی، آهکی و نمکی از پوشش کولتار اپوکسی استفاده کنید. در این محصول ذرات حاصل از قطران زغال سنگ با رزین اپوکسی مخلوط می شوند و باعث افزایش مقاومت رنگ خواهد شد. هاردنر محصول پلی آمینو- آمید است و با ضخامت تا 150 میکرون اجرا می شود.

برای شرایط پساب صنعتی و یا اسیدی و قلیایی سخت از پوشش اپوکسی گلس فلیک نوالاک استفاده کنید. محصول رزین بسیار قوی نوالاک با مقاومت شیمیایی عالی دارد. وجود ذرات شیشه باعث افزایش مقاومت شیمیایی محصول می شود. هاردنر این رنگ از نوع پلی آمین است و با ضخامت فیلم خشک تا 1 میل اجرا می شود.

در شرایطی که مخزن مخصوص آب آشامیدنی باشد، از پوشش های اپوکسی بهداشتی استفاده کنید. این محصول مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد. با حذف مواد سمی از رنگ، قابلیت اجرا برای شرایط بهداشتی را دارد. هاردنر پوشش از نوع پلی آمینو-آمید می باشد و با ضخامت تا 200 میکرون قابل اجرا است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

رنگ اپوکسی مخزن گالوانیزه

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما