رنگ اپوکسی پلی آمید مشکی لایه نهایی

جهت خرید رنگ اپوکسی پلی آمید مشکی لایه نهایی، با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، تماس بگیرید. ارسال بار به کلیه ی شهرستان ها انجام می پذیرد.

مشخصات رنگ اپوکسی پلی آمید مشکی لایه نهایی

رنگ های اپوکسی همانطور که از نامشان پیداست بر پایه ی رزین اپوکسی تولید می شوند. ترکیب اپوکسی، یک ساختار بسیار واکنش پذیر می باشد و از سه مولکول اکسیژن تشکیل یافته است. با اتصال این ترکیب به زنجیره ی آلی (خانواده ی استروژن ها) بیس فنول A رزین اپوکسی تولید می شود. جهت تبدیل شدن این ماده به رنگ اپوکسی باید مقداری فیلر، حلال و پیگمنت رنگی به آن اضافه کنیم. رزین های اپوکسی به دلیل ماهیت شیمیایی خود به تنهایی خشک نمی شوند. این ترکیبات جهت کامل شدن واکشن شیمیایی خود نیاز به بخش دوم خشک کن یا هاردنر دارند. برای رنگ های اپوکسی رویه هاردنر پلی آمید پیشنهاد می شود.

رنگ های اپوکسی قابلیت تولید در فام های رنگی مختلفی را دارند. این محصولات معمولا با ضخامت بین 50تا 70 میکرون فیلم خشک قابلیت اجرا دارند. دقت داشته باشید که در صورتی که ضخامت بالایی از رنگ را اعمال نمایید، به دلیل سست شدن پیوند اتصال به رنگ زیرین و شکننده شدن آن، زمینه ی ترک خوردگی و نفوذ عوامل خورنده به سطح فلز فراهم می شود.

کاربرد رنگ اپوکسی

پوشش های اپوکسی دارای مقاومت شیمیایی، رطوبتی، مکانیکی و دمایی بالایی می باشند. این رنگ ها به دلیل پایداری زیاد در شرایط خورندگی صنعتی، برای پوشش سازه های آهنی و فولادی در معرض پوسیدگی مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل مقاومت دمایی بالای محصول، می توان برای سازه های در معرض حرارت تا 150 درجه ی سانتی گراد نیز استفاده کنید. این پوشش مقاومت تنشی و مکانیکی خوبی نیز دارد و به همین علت بعنوان پوشش کف نیز می توانید از آن استفاده نمایید.

رنگ آمیزی سازه ها با رنگ اپوکسی

سازه های مختلف از بتنی، گچی، چوبی، سیمانی، شیشه ای و فلزی را می توان با پوشش های پایه اپوکسی رنگ آمیزی کنیم. نکته ی قابل توجه این است که با توجه به نوع و جنس سازه باید آستر مناسبی انتخاب کنیم تا چسبندگی و دوام پوشش رویه بیشتر شود. دو نوع آستر می توان انتخاب کنیم:

1- برای سازه های غیر فلزی حتما از یک دست سیلر اپوکسی بعنوان پرایمر و آستر آماده کننده ی سطح استفاده کنید. این محصول سطح را کاملا اشباع می نماید و در نتیجه رنگ اپوکسی به داخل کشیده نمی شود. علاوه بر این این سیلر باعث افزایش چسبندگی لایه رویه به رنگ زیرین می شود. در صورتی که سیلر موجود نبود حتما در دست اول اجرا رنگ اپوکسی را بسیار رقیق کنید و بعنوان آستر اجرا کنید.

2- برای سازه های فلزی می توان از انواع آسترهای ضد خوردگی مناسب استفاده کنیم. این پوشش ها نیز بر پایه ی رزین اپوکسی و پیگمنت ضد خوردگی روی می باشند که از طریق حفاظت کاتدی و سد کنندگی فیزیکی از سازه محافظت می نمایند.  پوشش های ذکر شده در انواع اپوکسی زینک ریچ، زینک فسفات اپوکسی و اپوکسی هایبیلد حاوی اکسید آهن وجود دارند. با توجه به نوع فلز و درصد خورندگی محیط می توان از آستر مناسب استفاده نمود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

رنگ اپوکسی پلی آمید مشکی لایه نهایی

اپوکسی مشکی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما