رنگ مخصوص اسکلت فلزی

رنگ مخصوص اسکلت فلزی در دو گروه رنگ های آستری تک جزئی و رنگ های دو جزئی تقسیم می شوند.

مشخصات و قیمت رنگ مخصوص اسکلت فلزی

اسکلت های فلزی با گذشت زمان دچار پوسیدگی و خوردگی می شوند. این نوع آسیب ممکن است به علت رطوبت بالا، سایش نمکی و ماسه ای، حلال های شیمیایی و نیز تابش نور آفتاب باشد. جهت جلوگیری از این مشکل می توان از رنگ های ضد خوردگی تک جزئی و یا دو جزئی استفاده نمود که در ادامه به توضیح کامل می پردازیم.

 رنگ های ضد خوردگی تک جزئی

این نوع رنگ ها در انواع ضد زنگ های آلکیدی، زینک فسفات و زینک کرومات تک جزئی و آسترهای وینیلی دسته بندی می شوند. این رنگ ها با داشتن رزین های مقاوم و نیز ذرات ضد خوردگی زینک از طریق رسوب فیزیکی در منافذ و نیز محافظت شیمیایی از سازه ی زیرین خود بخوبی محافظت می نمایند. باید توجه داشت این رنگ ها برای مناطق با درصد خوردگی متوسط و ضعیف مناسب می باشند.

رنگ های ضد خوردگی دو جزئی

این نوع از رنگ ها در انواع آستر ضد زنگ اپوکسی، زینک ریچ اپوکسی، زینک فسفات اپوکسی، زینک کرومات اپوکسی و زینک اتیل سیلیکات تقسیم بندی می شوند. پوشش های ذکر شده برپایه ی رزین قوی اپوکسی و پیگمنت ضد خوردگی روی تولید شده و سازه ی زیرین خود را از طریق حفاظت کاتدی و نیز سد فیزیکی از آسیب حفظ خواهند نمود این رنگ ها برای سازه هایی با درصد خوردگی بالا و در مناطق مرطوب مناسب می باشند.

شرکت رنگ رادین صنعتی بعنوان مرکز مشاوره، اجرا و فروش انواع رنگ های صنعتی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مهندس محمدخانی به شماره ی ۰۹۱۲۹۶۸۷۶۷۴ تماس بگیرید.

رنگ مخصوص اسکلت فلزی

رنگ اسکلت فلزی

عناوین مرتبط:

ضدزنگ زرد مخصوص اسکلت فلزی ساختمان

ضد زنگ مخصوص اسکلت فلزی

مرکز فروش رنگ سوله در رنگ های مختلف

رنگ صنعتی سوله آبی زینک در اصفهان

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما