رنگ نسوز سیلیکونی مشکی 400 درجه

رنگ نسوز سیلیکونی مشکی 400 درجه با مقاومت دمایی بالا و خاصیت ضد خوردگی، محافظ قوی برای انواع سازه های فلزی در معرض حرارت می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

رنگ نسوز سیلیکونی مشکی 400 درجه با مقاومت دمایی عالی

رنگ های نسوز بر پایه ی رزین سیلیکونی و پیگمنت های ضد خوردگی و نسوز تولید می شوند. این رنگ ها مقاومت دمایی بالایی دارند و تا دمای حدود 400 درجه بخوبی سطح سازه را از خوردگی محافظت می نمایند. بسته بندی محصول در گالن 4 کیلویی و یا حلب 20 کیلویی می باشد. فام رنگی مشکی 9005 می باشد.

پرایمر مناسب رنگ نسوز

برای محیط های شرجی و یا صنعتی بهتر است تا جهت دوام بیشتر سازه، از پرایمرهای نسوز و ضد خوردگی نیز استفاده نماییم. این محصول غنی از پودر روی می باشد و با روش حفاظت کاتدی ناشی از اتصال زینک با فلز آهن می تواند از سازه حفاظت نماید. پرایمر نسوز مقاومت دمایی تا 420 درجه ی سانتی گراد دارد و در فام طوسی تیره می باشد.

کاربرد رنگ نسوز 400 درجه

مخازن، لوله های انتقال و بطور کلی سازه های در معرض حرارت و رطوبت با گذشت زمان با سرعت بیشتری نسبت به سازه های در دمای محیط، دچار خوردگی و آسیب می شوند. هزینه های تعمیر سازه به مراتب بیشتر از هزینه های نگهداری از آن می باشد. بهترین روش حفاظت از سازه ی فلزی استفاده از رنگ های نسوز بر سطح آن می باشد. این پوشش های با مقاومت دمایی بالا، لایه ای حفاظتی بر سطح ایجاد می نمایند که از خوردگی فلز زیرین جلوگیری بعمل می آید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

رنگ نسوز  سیلیکونی مشکی 400 درجه

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما