رنگ نسوز 400 درجه سیلیکونی

رنگ نسوز 400 درجه سیلیکونی با مقاومت حرارتی و رطوبتی بالا، مناسب برای محافظت از سازه های فلزی و بتنی. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

رنگ نسوز 400 درجه سیلیکونی با مقاومت رطوبتی و حرارتی بالا

پوشش های مقاوم به حرارت و نسوز بر پایه ی رزین سیلیکونی تولید می شوند. این رنگ ها به دلیل داشتن درصد بالایی از پودر آلومینیوم، با روش حفاظت کاتدی بخوبی می توانند سطوح فلزی را از خوردگی حفظ نمایند. رزین سیلیکونی موجود در رنگ باعث افزایش پایداری حرارتی آن می شود و بخوبی می تواند تا دمای 400 درجه ی سانتی گراد مقاومت داشته باشد. معمولا این رنگ در فام نقره ای 9006 و همچنین مشکی 9005 موجود می باشد.

پرایمر مناسب رنگ نسوز

بعنوان پرایمر از یک لایه رنگ غنی از روی و مقاوم به حرارت می توانیم استفاده کنیم. این پوشش به دلیل داشتن درصد بالایی از روی در فام طوسی تیره موجود می باشد. مقاومت حرارتی محصول تا دمای 420 درجه ی سانتی گراد است.

روش اجرای رنگ نسوز

رنگ های نسوز سیلیکونی معمولا با ضخامت کم اجرا می شوند چرا که در ضخامت بالا حتما فرایند پوسته شدن اتفاق می افتد. قبل از اجرا بهتر است تا پرایمر نسوز را اجرا کنیم تا خاصیت محافظتی رنگ بیشتر شود. تینر مخصوص این رنگ از نوع سیلیکونی و یا 10000ممتاز می باشد.

کاربرد رنگ نسوز سیلیکونی

سازه های فلزی با قرارگیری در معرض حرارت بشدت دچار فرسایش و خوردگی می شوند. در صورتی که سایر عوامل خوردگی مانند رطوبت نیز در محیط باشد، شدت خوردگی بسیار بالاتر خواهد بود. بنابراین برای حفاظت از سازه ها حتما باید از پوشش های مقاوم به حرارت استفاده کنیم.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

رنگ نسوز 400 درجه سیلیکونی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما