فروش رنگ سوله در بازار آهن شادآباد

فروش رنگ سوله در بازار آهن شادآباد با قیمت درب کارخانه، شرکت رنگ رادین، نمایندگی رنگ روناس و اکسیر در خدمت شما همکاران گرامی می باشد. انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و با کیفیت بالا موجود می باشد. در ضمن در صورت نیاز فاکتور رسمی نیز صادر می شود.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

فروش رنگ سوله در بازار آهن شادآباد در رنگبندی مختلف

سوله های صنعتی از جنس آهن می باشند. با گذشت زمان و تابش آفتاب و نیز جذب رطوبت از محیط، زنگ زدگی سازه شروع خواهد شد. جهت جلوگیری از هر گونه آسیب ونیز خسارت اقتصادی، باید سطح سوله را با رنگ های مناسب پوشش داد. در این رابطه دو نوع سیستم رنگی پیشنهاد می شود که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

رنگ آلکیدی زینک کرومات سوله

این پوشش بر پایه ی رزین آلکیدی و حاوی ذرات ضد خوردگی کرومات روی می باشد. مقاومت نوری و رطوبتی بالایی دارد و برای چندین سال بخوبی از سطح سازه در برابر خوردگی حفاظت می نماید. این محصول در فام های رنگی مختلفی تولید می شود که متداول ترین آن ها رنگ آبی می باشد. پیگمنت آبی بالاتری مقاومت نوری را دارد و با گذشت زمان دچار تغییر فام نمی شود بنابراین پر کاربرد می باشد. تینر این رنگ از نوع تینر روغنی است.

پوشش دو جزئی اپوکسی و پلی اورتان سوله

درصورتی که سوله در محیط هایی با رطوبت بالا و یا مناطق صنعتی با آلودگی شیمیایی باشد، بهتر است تا از رنگ های دو جزئی جهت محافظت از آن استفاده کنیم. پوشش پلی اورتان برای سطح آفتاب خور مناسب می باشد. این محصول مقاومت نوری و شیمیایی خوبی دارد. تمام فام های رنگی پلی اورتان مقاومت نوری بالا دارند و دچار تغییر رنگ نمی شوند.

در سطح داخلی سوله، بخصوص سازه هایی که بخارات شیمیایی زیادی به آن ها برخورد می کند، بهتر است تا از پوشش اپوکسی دو جزئی استفاده کنیم. این رنگ مقاومت شیمیایی و خوردگی عالی دارد.

جهت حفاظت بیشتر از سازه در محیط های صنعتی بهتر است تا از یک دست آستر ضد خوردگی زینک دار استفاده کنیم. پوشش زینک ریچ اپوکسی یکی از بهترین گزینه ها است. این رنگ محافظت کاتدی عالی از سطح فلز می نماید و برای سال های طولانی می تواند سازه را از خوردگی محافظت نماید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

فروش رنگ سوله در بازار آهن شادآباد

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما