قیمت و کاربرد رنگ اپوکسی بدون حلال

جهت دریافت اطلاعات قیمت و کاربرد رنگ اپوکسی بدون حلال با شرکت رنگ رادین تماس بگیرید.

مشخصات اپوکسی سالونت فری(بدون حلال)

گروهی از رنگ های اپوکسی بر مبنای رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمین و بصورت بدون حلال تولید می شوند. با توجه به آسیب های زیست محیطی حلال ها و نیز آسیب به ریه، کارخانه های رنگ سازی به سمت تولید پوشش هایی بدون حلال حرکت می نمایند.

این محصولات در دو صورت ضخامت بالا و ضخامت معمولی تولید می شوند(یعنی رزین غلیظ و یا رقیق). از نوع ضخامت معمولی می توان به پوشش اپوکسی فنل و اپوکسی آشامیدنی اشاره کرد. ضخامت فیلم خشک این محصولات حدود 50 میکرون می باشد. از نوع ضخامت بالا می توان به اپوکسی کف اشاره نمود. ضخامت فیلم خشک معمولا در یک دست اجرا 1میلی متر می باشد.

با توجه به اینکه این پوشش ها هاردنر مخصوص به خود را دارند، هیچ فرقی با پوشش های حلال دار در زمان خشک شدن و فول کیور شدن ندارند. از نظر روش اجرا رنگ های رقیق را می توان اندکی با تینر مخلوط نموده و با پیستوله اجرا نمود. برای رنگ های غلیظ نیز استفاده از غلتک از جهت اجرا مناسب می باشد و نیاز به هیچ حلالی نمی باشد.

قیمت و کاربرد رنگ اپوکسی بدون حلال

رنگ های اپوکسی بدون حلال، برای ایجاد پوشش های مقاوم و یا با ضخامت بالا و معمولا بصورت سلف پرایمر، استفاده می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

عناوین مرتبط:

رنگ آمیزی مخازن نگهداری مواد شیمیایی

قیمت رنگ اپوکسی مخازن آب

قیمت و کاربرد رنگ اپوکسی بدون حلال

اپوکسی بدون حلال

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما