خرید آستر آلکیدی هواخشک روناس

خرید آستر آلکیدی هواخشک روناس با کیفیت و پوشش بالا و قیمت مناسب در شرکت رنگ رادین صنعتی، نمایندگی رسمی روناس در تهران

رنگ آستر تک جزئی آلکیدی روناس

آستر روناس بر پایه ی رزین آلکیدی و پیگمنت های ضد خوردگی روی و یا اکسید آهن تولید و عرضه می شود. این محصول بعنوان لایه ی اول و یا یا نهایی بر روی سازه های فلزی اجرا می شود و برای سال های طولانی آن را از خوردگی محافظت خواهد نمود. به یاد داشته باشید که این نوع پرایمر برای محیط هایی با درصد خورندگی کم مناسب هستند و برای محیط های با آلودگی صنعتی بالا باید از آسترهای دو جزئی اپوکسی استفاده نمود. به هر حال قابلیت اجرای آسان پرایمر تک جزئی و قیمت مناسب، ضد زنگ تک جزئی را بعنوان گزینه ای مناسب برای رنگ آمیزی محیط هایی با آلودگی کم نموده است.

ضد زنگ طوسی کد 555

این محصول دارای پیگمنت ضد خوردگی روی می باشد و به همین دلیل به رنگ طوسی نمایان می شود. این ضد زنگ پوشش دهی خوبی دارد و تقریبا هر کیلو 8متر مربع را با ضخامت فیلم خشک 50میکرون می پوشاند. پوشش ذکر شده می تواند در دو دست آستر و رویه اجرا شود و نیز می توان جهت تنوع رنگی از انواع رنگ های آلکیدی و کلره کائوچیو در فام ها و براقیت های مختلف بر روی آن استفاده نمود.

ضد زنگ اخرایی کد919

پوشش ضد زنگ اخرایی روناس دارای پیگمنت ضد خوردگی اصلی اکسید آهن می باشد و به همین دلیل به رنگ اخرایی دیده می شود. این پوشش نیز همانند کد 555 می تواند بعنوان آستر و یا سلف پرایمر اجرا شود. از نظر پوشش هم هر کیلو رنگ می تواند 8 متر مربع را با ضخامت 50 میکرون کاملا پوشش دهد.

خرید آستر آلکیدی هواخشک روناس

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

عناوین مرتبط:

خرید رنگ صنعتی محافظ خوردگی

رنگ ضد خوردگی فلزات

خرید آستر آلکیدی هواخشک روناس

ضد زنگ روناس

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما