خرید رنگ اپوکسی با مقاومت بالا

خرید رنگ اپوکسی با مقاومت بالا این رنگ برپایه ی رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمین یا پلی آمید تولید می شود. این رنگ ها مقاومت بالایی در برابر انواع شرایط خورنده از خود نشان می دهند.

خرید رنگ اپوکسی با مقاومت بالا

رنگ های اپوکسی با توجه به داشتن رزین های قوی مقاومت خوبی در برابر رطوبت بالا، حلال های شیمیاییف خوردگی سایشی و نمکی  و نیز دمای بالا از خود نشان می دهد. براس سازه های در معرض انواع خوردگی رنگ اپوکسی پلی آمین یا پلی آمید گزینه ی مناسبی می باشد.

مشخصات رنگ اپوکسی پلی آمین

رنگ های اپوکسی پلی آمین برپایه ی رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمین تولید می شوند. این رنگ ها معمولا بصورت سالونت فری و بدون حلال مصرف می شوند و در سازه هایی که نیاز به ضخامت بالایی از رنگ باشد مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع رنگ معمولا بصورت سلف پرایمر استفاده می شود و مقاومت بالایی در برابر انواع خوردگی و تنش مکانیکی از خود نشان می دهد.

مشخصات رنگ اپوکسی پلی آمید

رنگ های اپوکسی پلی آمید برپایه ی رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمید تولید می شوند. این رنگ ها معمولا بصورت سه لایه شامل زینک ریچ اپوکسی، لایه میانی و سپس لایه نهایی اپوکسی اجرا می شوند و مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و حلال های شیمیایی و سایر عوامل خوردگی از خود نشان می دهند.

شرکت رنگ رادین صنعتی بعنوان مرکز مشاوره، اجرا و فروش انواع رنگ های صنعتی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی به شماره ی ۰۹۱۲۹۶۸۷۶۷۴ تماس بگیرید.

خرید رنگ اپوکسی با مقاومت بالا

رنگ اپوکسی

عناوین مرتبط:

مشخصات و اجرای انواع رنگ اپوکسی

مشخصات رنگ اپوکسی سالونت فری

رنگ اپوکسی قیمت روز

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما