خرید رنگ اپوکسی پلی آمید با کیفیت

جهت خرید رنگ اپوکسی پلی آمید با کیفیت بالا و قیمت مناسب، با شرکت رنگ رادین، مرکز فروش و مشاوره ی رنگ های صنعتی در تماس باشید.

خرید رنگ اپوکسی پلی آمید با کیفیت

رنگ های اپوکسی پلی آمید بر پایه ی رزین اپوکسی، فیلرها، حلال  و پیگمنت های ضد خوردگی و رنگی تولید می شوند. این رنگ ها مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، دما، حلال ها و مواد شیمیایی دارند. معمولا با ضخامت حدود 50 میکرون فیلم خشک اجرا می شوند. این رنگ ها قابلیت اجرا بر روی فلز، بتن، آجر و حتی شیشه را دارند. از این پوشش جهت مصارف بسیاری می توان استفاده کرد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

رنگ آمیزی سازه ی فلزی و بتنی با رنگ اپوکسی

انواع مخازن، لوله های انتقال و سازه های در معرض رطوبت بالا و نیز خورندگی شیمیایی از جنس فلز و بتن را می توان با پوشش اپوکسی محافظت نمود. استفاده از پرایمر مناسب را توصیه می کنیم.(سازه ی بتنی= پرایمر سیلر اپوکسی، سازه ی فلزی= پرایمر ضد زنگ اپوکسی)

پوشش دهی کف استخر با رنگ اپوکسی پلی آمید

به دلیل مقاوم رطوبتی و مکانیکی بالای رنگ اپوکسی و نیز قابلیت تمیز شدن آسان، از این پوشش برای کف استخر نیز استفاده می شود. قبل از اجرای رنگ آبندی کف ضروری می باشد چرا که هیچ رنگی نمی تواند کار آببند کنندگی را انجام دهد. پس از آن یک دست سیلر اپوکسی اجرا کنید و در نهایت رنگ رویه را با ضخامت 50 تا 70 میکرون فیلم خشک اعمال کنید.

رنگ کاری کف سالن ها با پوشش اپوکسی

از این رنگ بعنوان اپوکسی کف بر روی کف ها می توانید استفاده کنید. البته به دلیل مقاومت تنشی کمتر این پوشش نسبت به اپوکسی کف، بهتر است تا در مناطق با تردد کم استفاده کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

خرید رنگ اپوکسی پلی آمید با کیفیت

اپوکسی کف

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما