خرید رنگ پودری طلایی پکاشیمی

خرید رنگ پودری طلایی پکاشیمی، با قیمت عالی و ارسال سریع، شرکت رنگ رادین، نمایندگی رنگ های پودری پکاشیمی، در خدمت شما می باشد.

خرید رنگ پودری طلایی پکاشیمی با قیمت عالی

رنگ های پودری طلایی از گروه پوشش های متالیک می باشند. این رنگ ها دارای ذرات پودر طلا هستند و پس از اجرا براقیت و زیبایی عالی به سازه می دهند. این محصول در چند کد عرضه می شود. بهترین و طلایی ترین کد آن LP18AM1005می باشد.

محصولات متالیک پکاشیمی برای مصارف مختلفی از قبیل معماری، سازه های شهری، صنعتی، دکوراتیو و برای مصارف داخلی و خارجی می باشند. چسبندگی محصولات بر روی پلیت از طریق تست قابل تعیین می باشد.

گروه رنگ های پودری الکترواستاتیک بر پایه ی رزین های قوی اپوکسی، پلی استر و اپوکسی پلی استر تولید می شوند. در اجرای این پوشش با روش باردار کردن سطح فلز جاذبه بین رنگ و فلز ایجاد می کنیم. پس از نشستن رنگ بر روی سازه آن را داخل کوره می گذاریم و بمدت 15الی 20 دقیقه در دمای 250درجه ی سانتی گراد قرار می دهیم. پس از سرد شدن رنگی کاملا یکنواخت بر روی سازه خواهیم دید.

رنگ های پودری پکاشیمی پوشش و چسبندگی بالایی بر روی سطح دارند و از آن برای مدت طولانی در برابر عوامل خورنده محافظت می نمایند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

خرید رنگ پودری طلایی پکاشیمی

رنگ طلایی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 1 / 5. تعداد رأی: 1

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما