رنگ آستری اپوکسی پلی آمید زینک کرومات

یکی از رنگ های پرکاربرد بعنوان آسترضد خوردگی زینک کرومات اپوکسی می باشد این محصول از طریق محافظت فیزیکی و شیمیایی سازه ی زیرین خود را محافظت می نماید و چسبندگی عالی برروی انواع سطوح فلزی دارد. مشخصات فنی و کاتالوگ رنگ آستری اپوکسی پلی آمید زینک کرومات را از کارشناسان شرکت رنگ رادین صنعتی بخواهید.

رنگ آستری چیست؟

فلزات با قرارگیری در معرض هوا، رطوبت و سایر عوامل خورنده دچار پوسیدگی و فرسایش می شوند و با گذشت زمان خسارت جبران ناپذیری به سازه های صنعتی و ساختمانی وارد می نمایند. جهت جلوگیری از هر گونه آسیب باید از رنگ های ضد خوردگی بر روی آن ها استفاده نمود. این رنگ ها در دو نوع آلکیدی و اپوکسی تولید می شوند که نوع اپوکسی مقاومت خوردگی بالاتری نسبت به نوع آلکیدی بر روی سازه ی فلزی می دهد. یکی از رنگ های پرمصرف بعنوان آستر زینک کرومات اپوکسی می باشد که در ادامه به شرح آن می پردازیم.

مشخصات رنگ آستری اپوکسی پلی آمید زینک کرومات

رنگ های آستری زینک کرومات در دو نوع آلکیدی و اپوکسی تولید می شوند. نوع آلکیدی تک جزئی بوده و برای مناطق با رطوبت و خوردگی کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. نوع اپوکسی دو جزئی بوده و برای مناطق شرجی و یا آلوده ی صنعتی گزینه ی بهتری می باشد. نوع آلکیدی قابلیت اجرا بصورت تک لایه و نوع اپوکسی باید پس از اجرا با یک دست رنگ رویه اپوکسی پوشانده شود. این رنگ ها به دلیل داشتن زینک کرومات و اسیدی بوده بخوبی بر روی انواع سازه های فلزی می نشینند و علاوه بر محافظت شیمیایی از طریق رسوب کردن سد فیزیکی محکمی در برابر نفوذ عوامل خورنده به لایه ی زیرین فراهم می آورند.

روش اجرای رنگ زینک کرومات اپوکسی

  1. ابتدا سطح مورد نظر را کاملا تمیز کرده و سندبلاست کنید
  2. در مرحله ی بعد رنگ را با هاردنر با نسبت مشخص مخلوط کرده و با تینر مخصوص رقیق نمایید و سپس پاشش انجام گیرد
  3. جهت ایجاد ضخامت لازم پاشش در دو دست و با فاصله ی زمانی چند ساعت صورت گیرد
  4. پس از اتمام اجرای رنگ پرایمر، رنگ لایه نهایی اپوکسی پلی آمید رویه یک دست اجرا شود

شرکت رنگ رادین صنعتی بعنوان مرکز مشاوره، اجرا و فروش انواع رنگ های صنعتی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی به شماره ی ۰۹۱۲۹۶۸۷۶۷۴ تماس بگیرید.

رنگ آستری اپوکسی پلی آمید زینک کرومات

زینک کرومات اپوکسی

عناوین مرتبط:

قیمت خرید پرایمر زینک کرومات
بهترین پوشش برای رنگ آمیزی سوله
خرید مستقیم آستر اپوکسی روی کرومات روناس
خرید رنگ سوله کرومات در تهران

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما