رنگ آمیزی سازه های در معرض حرارت بالا

جهت دریافت سیستم ضد خوردگی و محافظ رنگ آمیزی سازه های در معرض حرارت بالا با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی روناس، تماس بگیرید.

رنگ آمیزی سازه های در معرض حرارت بالا

وجود عوامل مختلف مانند رطوبت، مواد شیمیایی، حرارت، عوامل ساینده مانند نمک و شن باعث ایجاد خوردگی در انواع سطوح فلزی می شود. بنابراین جهت جلوگیری از آسیب این سازه ها باید از سیستم های پوششی محافظتی استفاده کنیم.

سازه های در معرض حرارت، نیاز به سیستم رنگ آمیزی با پوشش های مقاوم به حرارت دارند. در دماهای مختلف پوشش های مختلفی ارائه می شوند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

رنگ آمیزی فلزات در معرض دماهای تا 200 درجه

در این موارد می توان از آستر نسوز زینک ریچ سیلیکون، زینک اتیل سیلیکات و یا آستر مخصوص تک جزئی آلکیدی اصلاح شده استفاده نمود. بعنوان رنگ رویه از رنگ نسوز آلومینیومی با مقاومت دمایی تا 200 درجه استفاده کنید. این پوشش بر پایه ی رزین آلکیدی اصلاح شده و ذرات ضد خوردگی پودر آلومینیوم تولید می شود و حتی می توان بصورت سلف پرایمر اجرا کرد و حفاظت بسیار خوبی از سازه می نماید.

پوشش رنگی مناسب برای فلزات در معرض دمای 400 درجه

دمای 400 درجه حرارت بسیار بالایی به سطح فلزی وارد می نماید. بنابراین بهتر است تا حتما از پرایمر های ضد خوردگی قوی مانند زینک اتیل سیلیکات بر روی آن استفاده کنیم. در مرحله ی بعد رنگ سیلیکونی نسوز بعنوان لایه رویه اجرا می شود. این پوشش بر پایه ی رزین سیلیکونی و پیگمنت ضد خوردگی آلومینیوم و نیز پودر روی می باشد.

رنگ مناسب برای سازه های در معرض دمای تا 600 درجه

در این مورد هیچ پرایمر ضد خوردگی مناسبی وجود ندارد و رنگ آمیزی با اجرای چند لایه رنگ نسوز زینک سیلیکون آلومینیوم انجام می شود. این پوشش با داشتن رزین سیلیکونی نسوز و مقاوم به حرارت سد فیزیکی محکمی در برابر ورود عوامل خورنده به سطح فلز فراهم می آورد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

رنگ آمیزی سازه های در معرض حرارت بالا

رنگ نسوز سیلیکونی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما