رنگ آمیزی سطوح گالوانیزه و فلزی بدون نیاز به واش پرایمر

رنگ آمیزی سطوح گالوانیزه و فلزی بدون نیاز به واش پرایمر نیز می تواند صورت گیرد. مشاوره ی تخصصی و تامین انواع رنگ های صنعتی توسط شرکت رادین انجام می پذیرد.

روش رنگ آمیزی سطوح گالوانیزه و فلزی بدون نیاز به واش پرایمر

سطوح گالوانیزه و آلومینیوم، با گذشت زمان و با از دست دادن لایه ی زینک و کروم خود،شروع به خوردگی می نمایند. بنابراین قبل از آسیب سازه باید سطح آن را توسط رنگ های محافظتی پوشاند. با توجه به صیقلی بودن زیاد این سازه ها نمی توان بصورت مستقیم رنگ را اجرا نمود. یکی از روش ها استفاده از واش پرایمر دو جزئی می باشد این محصول دارای مواد اسیدی می باشد که سطح سازه را اندکی می خورد و زبر می نماید. اجرای این پوشش نیز خود مستلزم صرف هزینه و نیروی انسانی می باشد.

یکی از روش های جایگزین واش پرایمر استفاده از سنباده ی نرم می باشد. در نظر داشته باشید سنباده ی سخت و یا سندبلاست لایه محافظتی روی این سازه ها را از بین می برد و فقط در صورتی که گالوانیزه و یا آلومینیوم درصد بالایی از سطح خود را از دست داده باشند، مفید خواهد بود. در غیر اینصورت استفاده از سنباده ی نرم توصیه می شود. سنباده را بصورت دورانی و خیلی آرام بر روی فلز بکشید و پس از ایجاد زبری اندک رنگ مورد نظر خود را اجرا کنید.

جهت خرید انواع رنگ های صنعتی و دریافت مشاوره با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

عناوین مرتبط:

همه چیز درباره ی زینک ریچ اپوکسی

رنگ اپوکسی مخصوص ورق فلزی

رنگ آمیزی سطوح گالوانیزه و فلزی بدون نیاز به واش پرایمر

رنگ آمیزی گالوانیزه

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما