رنگ اپوکسی پلی آمید با پوشش بالا

رنگ اپوکسی پلی آمید با پوشش بالا و قیمت عالی، شرکت رنگ رادین، نمایندگی فعال رنگ روناس و اکسیر، در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

مشخصات رنگ اپوکسی پلی آمید با پوشش بالا

پوشش های اپوکسی نوعی رنگ با مقاومت بالای شیمیایی و حلالی و مکانیکی می باشند. این رنگ ها با قرارگیری در معرض انواع مواد شوینده، اسید ها و بازهای ضعیف و به طور کل تمامی مواد خورنده ی متوسط و ضعیف مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. پوشش با ایجاد سد فیزیکی قوی و مقاوم از نفوذ عوامل خوردگی به سطح جلوگیری می کند.

مقاومت رطوبتی بالای این رنگ، یکی از دلایل کاربرد بالای آن شده است؛ برای سازه های در معرض رطوبت بالا و در مناطق شرجی و حتی غرق آبی بعنوان مثال در کف استخر و یا سرویس بهداشتی و حمام می توان از این پوشش استفاده نمود.

رنگ های اپوکسی مقاومت سایشی و مکانیکی خوبی نیز دارند. این پوشش ها را می توان بعنوان کف پوش نیز استفاده کنیم.

نکات اجرایی پوشش

پوشش های اپوکسی قابلیت اجرا بر روی انواع سازه های فلزی، بتنی و سایر سازه های معدنی را دارند. در سازه های فلزی از یک دست آستر ضد خوردگی جهت محافظت از فلز و بعنوان لایه ی اول استفاده کنید. برای ساختارهای معدنی جهت افزایش چسبندگی به سطح و اشباع نمودن آن از یک دست سیلر اپوکسی استفاده کنید. در صورتی که سیلر در دسترس نبود پوشش اپوکسی را خلیل رقیق نموده و دست اول اجرا کنید. پس از گذشت چند ساعت دو دست رنگ اپوکسی اجرا نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

رنگ اپوکسی پلی آمید با پوشش بالا

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما