رنگ صنعتی در بازار آهن شادآباد

رنگ صنعتی در بازار آهن شادآباد، شرکت رنگ رادین، نمایندگی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

نمایندگی رنگ صنعتی در بازار آهن شادآباد با قیمت عالی

با توجه به تمرکز صنایع مختلف در محدوده ی شادآباد و حومه، تاسیس فروشگاه تامین کننده ی ابزار و رنگ های صنعتی بسیار ضروری به نظر می رسد. با این امر پیمانکاران و شرکت های محترم نیازی به تامین کالای خود از مناطق دور دست ندارند و می توانند در عرض چند دقیقه با مراجعه ی حضوری و یا ارسال سریع رنگ ها از طریق پیک، محصولات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. حال به بررسی رنگ های صنعتی متداول و پرمصرف می پردازیم.

آسترهای غنی از روی و ضد خوردگی دو جزئی

این پوشش ها بر پایه ی رزین اپوکسی، پیگمنت ضد خوردگی روی و فیلر و حلال تولید می شوند. رنگ های مذکور سد فیزیکی محکم و مقاومی در برابر حلال ها، مواد شیمیایی و رطوبت ایجاد می نمایند. پودر روی موجود در رنگ نیز از طریق حفاظت کاتدی از سطح محافظ می نماید و در طول فرآیند خوردگی ابتدا فلز زینک اکسید می شود و سازه ی زیرین سالم باقی می ماند. رنگ های آستری با درصد های مختلف پودر روی از 40 تا 90 درصد هستند که با توجه به میزان رطوبت نوع مناسب را می توانیم انتخاب کنیم.

انواع دیگری از آسترها برای شرایط خوردگی متوسط و ضعیف تر هستند. این رنگ ها نیز برپایه ی رزین اپوکسی می باشند و با نام های آستر اپوکسی و زینک فسفات اپوکسی شناخته می شوند.

رنگ صنعتی در بازار آهن شادآباد

پوشش های لایه میانی

این رنگ ها بعنوان لایه میانی بر روی رنگ های آستری زینک ریچ اجرا می شوند. پوشش باعث افزایش چسبندگی رنگ لایه نهایی بر سطح رنگ زیرین می شود و علاوه بر آن به دلیل داشتن درصد جامد بالا امکان اجرا با ضخامت بالاتر نیز وجود دارد و در نهایت ضخامت رنگ اجرایی بالا می رود و حفاظت بهتری  از سازه ی فلزی خواهد داشت. این رنگ در سه نوع معمولی، هایبیلد و MIO وجود دارد.

رنگ های رویه اپوکسی و پلی اورتان

پوشش رویه اپوکسی دارای رزین قوی و مقاوم در برابر رطوبت و مواد شیمیایی اپوکسی می باشد. این رنگ بعنوان لایه نهایی بر روی سازه های فلزی و بتنی در معرض شرایط سخت خوردگی اجرا می شود.

پوشش پلی اورتان بر پایه ی رزین اکریلیک می باشد. این رنگ مقاومت رطوبتی و نوری عالی دارد و برای رنگ آمیزی سازه های اکسپوز گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.

رنگ صنعتی در بازار آهن شادآباد

پوشش های ضد اسید و قلیا

برای شرایط آهکی، شور و یا مدفون در خاک پوشش کولتار اپوکسی پیشنهاد می شود. این رنگ دارای ذرات حاصل از قطران زغال سنگ است و قیری محسوب می شود. پوشش مقاومت شیمیایی بخصوص قلیایی عالی دارد.

رنگ های اپوکسی فنولیک پایداری عالی در شرایط اسیدی و قلیایی دارند. برای این رنگ ها لایه ی آستری مخصوص فنولیک استفاده کنید.

پوشش های اپوکسی گلس فلیک مقاومت اسیدی و قلیایی بسیار بالا دارند و بصورت سلف پرایمر و با ضخامت بالا(بیش از 500 میکرون) اجرا می شوند.

رنگ صنعتی در بازار آهن شادآباد

رنگ ها و آسترهای نسوز

این پوشش ها بر پایه ی رزین سیلیکونی تولید می شوند. رنگ های مذکور مقاومت دمایی تا600 درجه ی سانتی گراد دارند. تا دمای 400 درجه رنگ در دو فام مشکی و طوسی موجود است و در دمای بالاتر فقط فام نقره ای موجود می باشد.

آستر ضد خوردگی زینک اتیل سیلیکات و زینک ریچ سیلیکون در پوشش مقاوم به حرارت تا 450 درجه می باشند. این رنگ ها سازه های فلزی را در برابر خوردگی در دمای بالا حفظ می نمایند.

رنگ صنعتی در بازار آهن شادآباد

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

تماس: 02144377126

همراه:09129687674

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما