رنگ محافظ و آب بند کننده ی چوب

از انواع رنگ های تک جزئی، دوجزئی و نیز انواع لاک ها جهت محافظت از سازه های چوبی می توان استفاده نمود. جهت دریافت اطلاعات رنگ محافظ و آب بند کننده ی چوب با شرکت رنگ رادین تماس بگیرید.

مشخصات رنگ محافظ و آب بند کننده ی چوب

رنگ ها و محافظ های چوب در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند. پوشش های ذکر شده علاوه بر زیبایی بخشی به سازه از آن در برابر پوسیدگی و نیز نفوذ رطوبت جلوگیری بعمل می آورند. به یاد داشته باشید که این پوشش ها فقط قابلیت اجرا بر روی چوب خام را دارند. در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.

رنگ چوب پایه حلال

این رنگ ها بر پایه ی رزین آلکیدی تولید می شوند. محصول ذکر شده مقاومت بالایی در برابر نور آفتاب، رطوبت و نیز سایش از خود نشان می دهد و در تنوع رنگی مختلف قابل تولید می باشد. به هر حال بهتر است تا از یک لایه لاک بی رنگ بعنوان محافظ بر روی رنگ استفاده شود تا آب بندی کامل اتفاق بیفتد.

رنگ چوب دو جزئی

این نوع رنگ ها به نام رنگ پلی اورتان شناخته می شوند که مقاومت بالایی در برابر رطوبت بالا، تابش آفتاب و نیز سایش از خود نشان می دهند. این پوشش بهترین نوع رنگ برای سازه های چوبی می باشد. جهت مقاوم سازی بیشتر بهتر است یک دست کیلر پلی اورتان بر روی سازه اجرا شود.

لاک چوب ترمو

این محصول پایه آب بوده و علاوه بر زیبایی بخشی به چوب با حفظ بافت اصلی چوب از آن محافظت نیز می نماید. پوشش مذکور بصورت لاک و در انواع رنگ بندی تولید می شود و خاصیت مقاومت در برابر رطوبت و آفتاب را دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

رنگ محافظ و آب بند کننده ی چوب

رنگ چوب

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما