رنگ نمای سیلیکونی روناس حلب 25 کیلویی

رنگ نمای سیلیکونی روناس حلب 25 کیلویی با کیفیت بالا و قیمت کف، شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی روناس در تهران در خدمت شما می باشد.

مشخصات یک رنگ نمای خوب

برای محافظت از نمای سیمانی و یا بتنی ساختمان ها اجرای رنگ نما توصیه می شود. این پوشش ها بر پایه ی رزین اکریلیک سیلیکونی تولید می شوند. به همین دلیل مقاومت بسیار خوبی در برابر تابش آفتاب و رطوبت بالا از خود نشان می دهند. یکی از مشخصه های رنگ نمای خوب، قابلیت تنفس بالای آن می باشد که این امر باعث جلوگیری از ایجاد پوسیدگی بر روی ساختار اولیه ی نما همچون سیمان می شود. یکی دیگر از ویژگی های این رنگ ها قابلیت خود ترمیمی می باشد؛ به این صورت که در هنگام بروز شکاف ها و درزهای ریز رنگ ها به دلیل کشسان بودن به هم نزدیک شده و این منافذ پوشانده می شوند.

رنگ نمای سیلیکونی روناس حلب 25 کیلویی

رنگ نمای روناس در دو کد سیلیکونی RTB-694-Sو اکریلیک  RTB-694-R تولید و عرضه می شود. مقاومت بالای این رنگ باعث استفاده از آن در انواع شرایط آب و هوایی گرم و سرد و نیز آلوده ی صنعتی شده است. انواع سازه های پایه معدنی و طبیعی همچون چوب، سیمان و بتن را می توان با استفاده از این رنگ پوشش داد و مقاومت آن را بالا برد.

بعنوان پرایمر پیشنهادی سیلر سیلیکونی تنفس پذیر با کد RTB-693-S را می توان اجرا نمود. کیلر سیلیکون اکریلیک مخصوص نما با کد RTB-695-S بعنوان لاک محافظ بر روی این رنگ اجرا می شود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

رنگ نمای سیلیکونی روناس حلب 25 کیلویی

رنگ نمای سیلیکونی روناس

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد رأی: 1

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما