زینک ریچ مقاوم به رطوبت و دما

زینک ریچ مقاوم به رطوبت و دما بر پایه ی رزین سیلیکونی و غنی از پودر روی، مناسب جهت سازه های در معرض خوردگی شدید. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

زینک ریچ مقاوم به رطوبت و دما همراه با سرتیفیکیت

سازه های فلزی با گذشت زمان دچار آسیب و خوردگی می شوند. وجود رطوبت، دما، سایش، مواد شیمیایی و تابش نور، همگی از عوامل ایجاد خوردگی در فلز می باشند. حال هر چه این عوامل بیشتر باشند، سازه ی فلزی بیشتر تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. در چنین مواردی از پوشش های رنگی قوی جهت حفاظت از سازه می توانیم استفاده کنیم.

پوشش های غنی از روی با روش حفاظت کاتدی، بخوبی سطح سازه را در برابر عوامل خورنده ی رطوبتی و شیمیایی حفظ می نمایند. هنگام ورود مواد خورنده به سطح سازه، با تشکیل پیل شیمیایی بین فلز روی سطح و آهن زیرین،واکنش آندی و کاتدی آغاز می شود. در  این فرآیند فلز روی الکترون از دست می دهد و تبدیل به اکسید روی می شود و فلز آهن زیرین کاملا سالم باقی می ماند. راجب موارد خوردگی شدید می توانیم اندکی فلز مانند مولیبیدن با میل به اکسایش خیلی بالا به پوشش رنگی اضافه کنیم. در اینصورت جریان الکترونی قوی، مانع از خوردگی خواهد شد.

در شرایطی که دما تا 150 درجه باشد، از پوشش زینک ریچ اپوکسی استفاده کنید. وجود رزین اپوکسی باعث افزایش مقاومت شیمیایی و ایجاد سدفیزیکی محکم در برابر ورود مواد خورنده می شود. در دماهای بالاتر از پرایمر زینک اتیل سیلیکات استفاده کنید. این پوشش بر پایه ی رزین سیلیکونی و مقاوم به دما می باشد. پوشش تا دمای 450 درجه ی سانتی گراد بخوبی سازه ی فلزی را از خوردگی حفظ می نماید.

روش اعمال پوشش زینک اتیل سیلیکات مقاوم به رطوبت و دما

جهت اجرای این پوشش ایجاد دمای بالای 35 درجه و رطوبت اشباع بیش از 70 درصد ضروری می باشد. پس از اجرا بر روی سطح نیز تا چندین ساعت سازه باید در شرایط رطوبتی و دمایی مذکور بماند تا واکنش شیمیایی صورت بگیرد. قبل از اجرا سند بلاست کامل سازه ضروری می باشد. بعنوان رنگ رویه از پوشش های نسوز سیلیکونی و مقاوم به دما می توانید استفاده کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

زینک ریچ مقاوم به رطوبت و دما

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 3 / 5. تعداد رأی: 1

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما