سیستم رنگ آمیزی روناس جهت سازه های در مناطق ساحلی و نمکی

جهت دریافت سیستم رنگ آمیزی روناس جهت سازه های در مناطق ساحلی و نمکی با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی روناس، تماس بگیرید.

سیستم رنگ آمیزی روناس جهت سازه های در مناطق ساحلی و نمکی

در سواحل  نمکی و شنی علاوه بر تخریب سازه از طریق رطوبت بالا، سایش با نمک و شن نیز خود باعث خوردگی شدید فلزات و بتن می شود. در چنین مواردی باید از سیستم های رنگی قدرتمند و با ضخامت بالا استفاده کنیم.  حال سیستم رنگ آمیزی روناس را برای اینگونه ساختارها بررسی می نماییم.

پرایمر زینک فسفات اپوکسی

رنگ زینک فسفات اپوکسی روناس با کد RTB-867تولید و عرضه می شود. این پوشش دارای مقاومت عالی در برابر خوردگی رطوبتی و نیز سایشی می باشد. پوشرنگ را با ضخامت فیلم خشک 70 میکرون اجرا کنید.

رنگ میانی هابیلید اپوکسی

نقش لایه میانی محافظت از پرایمر، ایجاد چسبندگی بالای رنگ رویه به آستر و نیز ایجاد ضخامت بالا می باشد. این محصول هابیلید بوده و می توانید با ضخامت فیلم خشک 120 میکرون اجرا کنید.  پوشش با کد RTB-976شناخته می شود.

رنگ رویه پلی اورتان

رنگ های پلی اورتان رویه ی روناس با کد RTB-848-SGبرپایه ی رزین اکریلیک و هاردنر ایزوسیانات تولید می شوند. این محصولات دارای مقاومت عالی در برابر رطوبت، نور آفتاب و نیز ضربه و سایش می باشند.محصول را با ضخامت 50 میکرون اجرا کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر جهت خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

سیستم رنگ آمیزی روناس جهت سازه های در مناطق ساحلی و نمکی

سیستم رنگ آمیزی روناس

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما