فروشگاه رنگ آستری زینک ریچ اپوکسی

فروشگاه رنگ آستری زینک ریچ اپوکسی در بازار آهن شادآباد تهران. شرکت رنگ رادین،نمایندگی رنگ روناس و اکسیر، در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45

فروشگاه رنگ آستری زینک ریچ اپوکسی در بازار آهن شادآباد

سازه های فلزی و فولادی با گذشت زمان دچار خوردگی و پوسیدگی می شوند. برای حفاظت از این سازه ها یکی از بهترین راه ها استفاده از پوشش های ضد خوردگی حاوی پودر روی می باشد. با توجه به درصد مواد خورنده و رطوبت محیط می توانیم از زینک ریچ با درصد مناسب استفاده کنیم. این محصول بعنوان پرایمر اجرا می شود و برای حفاظت بیشتر از سازه می توانیم از رنگ لایه میانی و نیز رویه بر پایه ی اپوکسی یا پلی اورتان استفاده نماییم.

این محصول با درصد بسیار کمی از پودر روی نیز وجود دارد که با نام آستر اپوکسی شناخته می شود. از این پوشش بعنوان زیرکار برای سازه های  موجود در مناطق با میزان کم رطوبت و خوردگی ملایم استفاده می شود.

زینک ریچ اپوکسی چگونه از سازه محافظت می کند؟

با قرار گیری دو فلز با اختلاف پتانسیل متفاوت در مجاورت همدیگر، نوعی پیل الکترولیتی تشکیل می شود. در این حالت قطبی که میل به اکسید شدن بیشتر دارد دچار خوردگی می شود و قطب دیگر کاملا سالم باقی می ماند. ماده ی روی یا همان زینک نسبت به آهن و فولاد، تمایل بیشتری به اکسیداسیون دارد و بنابراین با قرارگیری در مجاورت فلزات ذکر شده خورده می شود و به این ترتیب فلز زیرین سالم باقی خواهد ماند.

روش اجرای پرایمر روی فلز

آماده سازی سطح یکی از نکات بسیار مهم در دوام طولانی رنگ و عدم پوسته شدن می باشد. اجرای پوشش با ضخامت استاندارد نیز باید رعایت شود. در صورتی که ضخامت اجرایی کم باشد طول عمر پوشش کم خواهد شد. اگر ضخامت خیلی زیاد باشد پوشش زینک ریچ عوض نفوذ به فلز بر روی سطح آن باقی می ماند و عملا فقط اتلاف رنگ کرده ایم و به دلیل چسبندگی کم لایه ی رویه ی زینک بر لایه ی اولیه ی زینک احتمال پوسته شدن محصول بسیار بالا می باشد. در ادامه به نکات اجرایی می پردازیم:

  1. 1- ابتدا سطح را بخوبی با حلال بشویید و سندبلاست نمایید.
  2. آستر زینک ریچ را با همزن بخوبی هم بزنید و کم کم هاردنر را اضافه کنید.
  3. اندکی تینر اپوکسی بر روی محلول اضافه کنید تا رقیق شود.
  4. رنگ را با قلمو، غلتک، پیستوله و یا ایرلس اجرا نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

فروشگاه رنگ آستری زینک ریچ اپوکسی

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما