قیمت رنگ اپوکسی صنعتی روناس

جهت دریافت قیمت رنگ اپوکسی صنعتی روناس با شرکت رنگ رادین تماس بگیرید.

چرا رنگ صنعتی روناس؟

رنگ های صنعتی تولیدی شرکت روناس، با بهترین مواد اولیه ی اروپایی تولید می شوند. دلیل کیفیت بالا را می توان در پوشش دهی عالی، مقاومت بالا به انواع خوردگی و نیز دوام و ماندگاری برای سالیان طولانی جستجو نمود.

انواع رنگ های صنعتی روناس

رنگ های صنعتی روناس به دسته های رنگ های آستری ضد خوردگی، رنگ های لایه میانی، رنگ های رویه و نیز رنگ های مقاوم به حرارت تقسیم می شوند.

آسترهای ضد خوردگی

این پوشش ها به چهار دسته ی پرایمر ضد زنگ اپوکسی، پرایمر زینک ریچ زینک فسفات و زینک کرومات اپوکسی، زینک اتیل سیلیکات مقاوم به حرارت و نیز آستر ضد زنگ تک جزئی تقسیم می شوند. هریک از این موارد کارایی ویژه ی خود را دارند که به سایر  مقالات سایت می توانید مراجعه نمایید. این محصولات از طریق حفاظت کاتدی شیمیایی و نیز سدکنندگی فیزیکی می توانند از سازه ها در برابر خوردگی محافظت نمایند.

رنگ های لایه میانی

رنگ های لایه میانی جهت افزایش چسبندگی رنگ رویه به لایه ی زیرین در سیستم آستر اپوکسی، ضخامت دهی به رنگ اجرایی و نیز محافظت از لایه ی پرایمر اجرا می شوند. این محصولات به سه دسته ی اپوکسی پلی آمید، هایبیلد اپوکسی و MIOتقسیم می شوند که هر یک ضخامت خاص و مورد استفاده ی خود را دارند.

رنگ های لایه رویه

پوشش های رویه بصورت تک جزئی و دو جزئی می باشند. نوع تک جزئی بر پایه ی رزین آلکید اصلاح شده با اپوکسی و نوع دو جزئی شامل رنگ های اپوکسی و پلی اورتان می شود. سیستم آلکید بیشتر برای لکه گیری استفاده می شود. نوع اپوکسی مقاومت رطوبتی و شیمیایی بالا دارد و نوع پلی اورتان مقاومت نوری خوبی از خود نشان می دهد.

رنگ های مقاوم به حرارت

این رنگ ها بر پایه ی رزین های سیلیکونی نسوز تولید می شوند. دمای قابل تحمل برای این محصول تا 600 درجه می باشد. رنگ سیلیکونی نسوز خود دارای پیگمنت ضد خوردگی آلومینیوم و زینک در بستری از رزین نسوز سیلیکونی می باشد که به خوبی از سازه ی زیرین در برابر خوردگی محافظت می نماید.

استعلام قیمت رنگ اپوکسی صنعتی روناس

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

عناوین مرتبط:

خرید چسب سنگ اپوکسی

قیمت روز ضد زنگ غنی از روی روناس

قیمت رنگ اپوکسی صنعتی روناس

رنگ اپوکسی روناس

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما