قیمت و مشخصات ضد زنگ مقاوم به حرارت روناس

جهت دریافت قیمت و مشخصات ضد زنگ مقاوم به حرارت روناس با شرکت رنگ رادین تماس بگیرید.

قیمت و مشخصات ضد زنگ مقاوم به حرارت روناس

انواع آستر های ضد خوردگی برای جلوگیری از آسیب سازه های فلزی استفاده می شوند. این رنگ ها دارای پیگمنت ضدخوردگی روی، آلومینیوم و اکسید آهن بوده و توسط حفاظت کاتدی و نیز سدکنندگی فیزیکی از سازه ها محافظت می نمایند.

در این بین گروهی از آستری ها دارای مقاومت دمایی بالایی بوده و می توانند برای سازه های در معرض حرارت غیر مستقیم استفاده شوند. رنگ های ضد زنگ اپوکسی آستری و غنی از پودر روی بخوبی تا دماهای 120درجه مقاومت دارند. برای دماهای بالاتر تا 400درجه از رنگ زینک ریچ اتیل سیلیکات استفاده می شود. این محصول کاملا معدنی می باشد و مقاومت عالی در برابر حرارت دارد. برای دماهای بالاتر تا 600درجه از رنگ زینک سیلیکون آلومینیوم استفاده می شود. این پوشش نیز کاملا معدنی می باشد و حاوی ذرات ضد خوردگی پودر روی و آلومینیوم می باشد.

روش آستر ضد زنگ نسوز

  • ابتدا سطح سازه را کاملا تمیز کنید و سپس سند بلاست انجام دهید
  • برای ضد زنگ های زینک ریچ مقاوم تا 120درجه فقط کافیست تا رنگ را با هاردنر مخلوط نموده و توسط تینر رقیق کنید. در مرحله ی بعد رنگ را توسط پیستوله و یا ایرلس بپاشید.
  • در مورد ضد زنگ های زینک اتیل سیلیکات پودر روی را با رزین مخلوط کنید و اندکی با تینر رقیق کنید. شرایط پاشش باید حداقل دما 35درجه و رطوبت اشباع تا 80درصد ایجاد شود.
  • رنگ های سیلیکونی اندکی توسط تینر رقیق شوند و سپس در دو دست و با فاصله ی زمانی 6 ساعت اجرا شوند. پس از خشک شدن کامل رنگ باید تا دمای 300درجه برای 15دقیقه پخت شود تا حلال ها از آن خارج شوند و فول کیور شدن اتفاق بیفتد.

جهت دریافت قیمت و کسب اطلاعات بیشتر با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

عناوین مرتبط:

رنگ مخصوص سازه های بتنی

کاتالوگ رنگ اپوکسی آلومینیوم

قیمت و مشخصات ضد زنگ مقاوم به حرارت روناس

آستر ضد زنگ

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما