مشخصات زینک ریچ مقاوم به حرارت

جهت دریافت مشخصات زینک ریچ مقاوم به حرارت، با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، تماس بگیرید.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

مشخصات زینک ریچ مقاوم به حرارت با خاصیت ضد خوردگی بالا

آستر زینک ریچ با داشتن درصد بالایی از پودر روی می تواند با روش حفاظت کاتدی، سطح فلز را از خوردگی و اکسید شدن حفظ نماید. در این روش حفاظتی با توجه به آزاد بودن فلز روی در رنگ زینک ریچ و میل به اکسایش بالای آن و با قرارگیری در معرض اکسیژن هوا و مواد خورنده مانند رطوبت و حلال ها، نوعی پیل شیمیایی تشکیل می شود. در این باتری فلز روی نقش آند فداشونده را بازی می کند و الکترون از دست می دهد و فلز زیرین کاملا سالم باقی می ماند. بنابراین این پوشش یکی از بهترین گزینه ها جهت محافظت از سطوح فلزی در معرض خوردگی می باشد.

جلوگیری از خوردگی سازه های در معرض حرارت بالا

شدت فرایند اکسایش سازه های فلزی با قرارگیری در معرض دما، بسیار سریعتر شکل می گیرد. انواع مخازن، لوله های انتقال و در کل سازه های فلزی بخصوص در محیط هایی با آلودگی صنعتی و دما مستعد اکسایش سریع می باشند. در صورتی که از این امر جلوگیری نشود علاوه بر ورود اکسید آهن به مواد داخل مخازن، باعث سوراخ شدگی سازه ها و در نتیجه خسارات فراوانی می شود. به همین علت باید با استفاده از پوشش های ضد خوردگی مناسب، از این سازه های در برابر فرسایش محافظت کنیم.

سازه های در معرض حرارت ملایم

آستر زینک ریچ اپوکسی مقاومت دمایی تا حدود 150 درجه ی سانتی گراد را دارد. البته این مقاومت در دمای اتمسفریک است و در حالت غوطه وری بهتر است تا 100 درجه بیشتر استفاده نکنیم. این آستر بر پایه ی رزین اپوکسی، ذرات ضد خوردگی روی و نیز بخش دوم هاردنر پلی آمید می باشد. این محصول بخوبی و از طریق ایجاد سد فیزیکی بواسطه ی رزین اپوکسی می تواند سازه را حفظ نماید. حفاظت کاتدی این پوشش با استفاده از ذرات روی شکل می گیرد. مقاومت فیزیکی و شیمیایی این محصول بالا می باشد.

محافظت از سازه ها در معرض حرارت متوسط و بالا

در چنین شرایطی از آستر ضد خوردگی زینک ریچ سیلیکون و یا زینک اتیل سیلیکات استفاده کنید. این رنگ ها بر پایه ی رزین سیلیکونی و غنی از پودر روی می باشند. این پوشش علاوه بر ایجاد سد فیزیکی محافظتی از طریق الکتروشیمیایی و فداشوندگی روی نیز از سازه در برابر خوردگی نیز حفاظت می کند. مقاومت شیمیایی و حلالی این رنگ ها کم می باشد. این رنگ تا دمای 400 درجه ی سانتی گراد می تواند سازه را از خوردگی محافظت نماید.

سازه ها در معرض حرارت خیلی بالا

در چنین شرایطی امکان استفاده از آستر ضد خوردگی نمی باشد و می توانیم تا از یک لایه رنگ نسوز سیلیکونی بعنوان محافظ استفاده کنیم. این محصول حاوی پودر آلومینیوم می باشد که تا حدودی سطح را از خوردگی محافظت می نماید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

مشخصات زینک ریچ مقاوم به حرارت

آستر زینک ریچ

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما