معرفی و قیمت رنگ مقاوم به حرارت

رنگ های نسوز برپایه ی رزین های نسوز سیلیکونی و پیگمنت های ضد خوردگی پودر روی و آلومینیوم تولید می شوند. جهت دریافت معرفی و قیمت رنگ مقاوم به حرارت با کارشناسان شرکت رنگ رادین صنعتی تماس بگیرید.

معرفی و قیمت رنگ مقاوم به حرارت نسوز نقره ای

رنگ های نسوز، معمولا در فام نقره ای تولید می شوند چرا که پیگمنت آلومینیوم تقریبا تنها پیگمنتی می باشد که مقاومت خوبی در برابر دمای بالا از خود نشان می دهد. این رنگ ها برپایه ی رزین های نسوز سیلیکونی تولید می شوند و معمولا برای دماهای ۱۲۰ تا ۶۰۰ درجه فرموله شده اند. علاوه بر این رنگ های نسوز به دلیل داشتن ذرات ضد خوردگی پودر روی می توانند به خوبی سازه ی فلزی را در برابر خوردگی نیز محافظت نمایند. برای دماهای کمتر از ۴۰۰ درجه بهتر است ابتدا یک دست پرایمر غنی از پودر روی زینک اتیل سیلیکات اجرا شود و سپس رنگ نسوز را بر روی سازه اجرا کنیم. برای دماهای بالاتر رنگ نسوز را در دو لایه اجرا کنید.

روش اجرای رنگ نسوز سیلیکونی

  1. ابتدا سطح سازه را بخوبی تمیز کرده و سندبلاست نمایید
  2. در مرحله ی بعد پرایمر زینک اتیل سیلیکات را طبق دستور کاتالوگ اجرا می نماییم(دماهای کمتر از ۴۰۰درجه)
  3. در مرحله ی آخر رنگ نسوز را ابتدا با ۵ درصد وزنی تینر سیلیکونی رقیق نموده و با ضخامت تر ۷۵ میکرون می پاشیم(ضخامت خشک۲۵میکرون)
  4. رنگ رویه را در دو دست اجرا می نماییم تا ضخامت خشک ۵۰میکرون بدست آید.
  5. پس از خشک شدن رنگ قبل از استفاده رنگ را  برای چند ساعت دما(حدود نصف دمای رنگ نسوز مثلا اگر نسوز ۶۰۰ درجه بود دمای ۳۰۰ درجه می دهیم) می دهیم تا پخت رنگ کامل شود

شرکت رنگ رادین صنعتی بعنوان مرکز مشاوره، اجرا و فروش انواع رنگ های صنعتی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. جهت خرید محصول و دریافت کاتالوگ با مهندس محمدخانی به شماره ی ۰۹۱۲۹۶۸۷۶۷۴ تماس بگیرید.

معرفی و قیمت رنگ مقاوم به حرارت

رنگ نسوز

عناوین مرتبط:

دیتاشیت رنگ نسوز زینک سیلیکون
قیمت هر کیلو رنگ نسوز آلومینیومی نقره ای ۶۵۰درجه

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما