پرایمر ضد خوردگی قوی

پرایمر ضد خوردگی قوی، با خاصیت حفاظت فیزیکی و شیمیایی از سازه های فلزی. شرکت رنگ رادین مرکز فروش انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

مشخصات پرایمر ضد خوردگی قوی

پوشش های ضد خوردگی جهت محافظت از سطوح فلزی مورد استفاده قرار می گیرند. سازه های آهنی با قرارگیری در معرض عوامل محیطی و خورنده مانند رطوبت، دما، حرارت، حلال ها و مواد شیمیایی به سرعت دچار آسیب و خوردگی می شوند. در فرآیند خوردگی آهن با آب، یون ها و نیز اکسیژن هوا ترکیب می شود و در نهایت رسوب هایی از اکسید آهن ایجاد می شود و به تدریج سازه دچار سوراخ شدگی خواهد شد. بنابراین حفاظت از سازه ها بسیار ضروری می باشد.

یک آستر ضد خوردگی قوی باید بتواند از دو طریق ایجاد سد فیزیکی و نیز حفاظت کاتدی(شیمیایی) از سازه ی فلزی در برابر خوردگی محافظت نماید. رنگ زینک ریچ اپوکسی با داشتن درصد بالایی از پودر روی یکی از این گزینه ها می باشد. فلز روی میل به اکسید شدن و واکنش با اکسیژن هوای بسیار بیشتری نسبت به فلز آهن دارد. با کوت کردن این رنگ بر روی سازه و با حضور عوامل خورنده دو فلز آهن و روی با همدیگر تشکیل پیل شیمیایی می دهند. حالا فرآیند انتقال الکترون اتفاق می افتد و جریان الکتریکی از سمت روی به آهن جاری می شود و اکسید روی تشکیل می گردد.

پوشش دارای بخش دوم هاردنر پلی آمید نیز می باشد که جهت کامل شدن واکنش شیمیایی و خشک شدن رنگ ضروری است. رزین اپوکسی نیز سد فیزیکی محکمی در برابر نفوذ عوامل خورنده به سطح فلز فراهم می آورد.

کاربرد و روش اجرای پوشش

از رنگ زینک ریچ اپوکسی برای سازه های فلزی از قبیل مخازن نگهداری، لوله ها انتقال، سازه های دریایی و تاسیسات ساحلی در معرض خوردگی رطوبتی بالا استفاده می شود.

جهت اجرای پوشش موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  1. ابتدا سطح فلز را کاملا با حلال ها بشویید.
  2. سطح را سندبلاست کنید تا اندکی زبر شده و جهت اجرای رنگ آماده شود.
  3. رنگ را بخوبی هم بزنید و کم کم هاردنر را به آن اضافه نموده و هم بزنید.
  4. پس از 10 دقیقه هم زدن اندکی تینر اپوکسی اضافه نمایید و باز هم بزنید.
  5. رنگ را با قلمو، غلتک، پیستوله و ایرلس در دو دست و با فاصله ی زمانی چند ساعت اجرا کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

پرایمر ضد خوردگی قوی

رنگ زینک ریچ اپوکسی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما