پرایمر مخصوص رنگ آمیزی گالوانیزه

جهت خرید پرایمر مخصوص رنگ آمیزی گالوانیزه با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس در تهران، تماس بگیرید.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رادین

پرایمر مخصوص رنگ آمیزی گالوانیزه پایه اپوکسی

گالوانیزه کردن سازه های آهنی، یکی از راه های محافظت از آن ها در برابر خوردگی می باشد. در این روش با غلتاندن فلز آهن درون محلول روی مذاب و با ایجاد اختلاف پتانسیل، یک لایه فلز زینک بر روی سازه ی فلزی می نشانند. میل به اکسایش بالای روی نسبت به فلز آهن، باعث می شود تا ابتدا این لایه ی رویی اکسید شود و سپس لایه زیری و در نهایت فلز کاملا سالم باقی می ماند.

سطح گالوانیزه تا مدتی دوام می آورد و با گذشت زمان بخصوص در محیط های شرجی، دچار اکسایش و خوردگی می شود. پس بهتر است تا از این لایه ی ارزشمند نیز محافظت نماییم. استفاده از  سیستم پوششی رنگی یکی از راه های حفاظت از این سازه ها می باشد. رنگ بصورت مستقیم روی گالوانیزه ی تازه نمی نشیند بنابراین باید از یک دست پرایمر دارای اسید فسفریک مانند واش پرایمر استفاده کنیم.

خصوصیات واش پرایمر

این محصول بر پایه ی رزین پلی وینیل بوتیرال و یا اپوکسی ساخته می شود. نوع اول در فام زرد رنگ می باشد و نوع دوم در فام طوسی و سفید قابل تولید است. سندبلاست سازه ی گالوانیزه امری اشتباه است و باعث کنده شدن لایه ی زینک رویی خواهد شد. بنابراین می توانیم از آماده کننده های سطح استاندارد مانند واش پرایمر استفاده کنیم. این محصول با ایجاد خورندگی اندک در سطح فلز آن را برای رنگ آمیزی آماده کرده و در عین حال از از بین رفتن لایه ی گالوانیزه جلوگیری می نماید.

پس از اجرای آستر، رنگ رویه اپوکسی و یا پلی اورتان را اجرا کنید. می توانید یک لایه رنگ اپوکسی میانی پلی آمید نیز اجرا کنید تا سازه مقاومت بیشتری در برابر خوردگی پیدا کند و ضخامت رنگ اجرایی نیز بالاتر شود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

پرایمر مخصوص رنگ آمیزی گالوانیزه

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد رأی: 1

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما