خرید پرایمر اپوکسی و رنگ اپوکسی

خرید پرایمر اپوکسی و رنگ اپوکسی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

خرید پرایمر اپوکسی و رنگ اپوکسی با بهترین کیفیت

پوشش های اپوکسی بر پایه ی رزین اپوکسی تولید می شوند. این پوشش ها مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت، دما، حلال، مواد شیمیایی و نیز تنش مکانیکی دارند. محصول در سه نوع رنگ آستری، پوشش لایه میانی و رنگ رویه اپوکسی می باشد که در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.

محصول اپوکسی جهت خشک شدن و نیز کامل شدن واکنش شیمیایی به بخش دوم خشک کن نیاز دارد که برای محصولات ذکر شده از نوع پلی آمید می باشد.

پوشش آستری اپوکسی

رنگ آستری اپوکسی با داشتن پیگمنت ضد خوردگی پودر روی از دو طریق ایجاد سد فیزیکی و نیز حفاظت کاتدی از سازه ی فلزی محافظت می نماید. این محصول با ضخامت استاندارد 50 میکرون فیلم خشک اجرا می شود و تقریبا هر کیلو رنگ حدود 5 متر مربع را می پوشاند.

اپوکسی لایه میانی

آستر زینک ریچ اپوکسی یکی از قوی ترین رنگ های پرایمر جهت محافظت از سطح فلز می باشد. پس از اجرای زینک ریچ، به دلیل درصد بالای پودر روی منافذی جهت ورود فیزیکی مواد خورنده به سطح فلز بوجود می آید.با استفاده از پوشش لایه میانی می توانیم راه ورود مواد و اکسیژن هوا را به سطح فلز مسدود کنیم. همچنین این پوشش معمولا با ضخامت بالا اجرا می شود و می تواند نقش افزایش فیلم خشک را در رنگ آمیزی ایفا کند.

پوشش اپوکسی لایه نهایی

رنگ های اپوکسی با مقاومت عالی می توانند بعنوان لایه ی نهایی در پوشش سازه های فلزی و بتنی بکار روند. این محصولات قابلیت شستشوی آسان نیز دارند و در مناطق با تردد کم بعنوان کفپوش نیز می توانند استفاده شوند. این پوشش با ضخامت فیلم خشک 50 میکرون اجرا می شود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

خرید پرایمر اپوکسی و رنگ اپوکسی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما