رنگ روغنی نیم براق جوتن

رنگ روغنی نیم براق جوتن با کیفیت بالا و مقاومت عالی در برابر رطوبت، این پوشش قابلیت شستشوی عالی دارد. شرکت رنگ رادین، مرکز فروش رنگ جوتن در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

مشخصات رنگ روغنی نیم براق جوتن

پوشش روغنی مخصوص داخل ساختمان جوتن با نام فنوماستیک انامل (fenomastic enamel) شناخته می شود. پوشش پایه حلال و  است و در نوع روغنی براق، مات و نیم براق موجود می باشد. این رنگ مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و سایش دارد. چسبندگی رنگ به انواع سطوح بسیار بالا می باشد. قابلیت شستشوی این رنگ بالا می باشد و با استفاده از آب و اندکی شوینده، به راحتی پاک می شود. رنگ فنوماستیک زردگرایی ندارد و برای سالیان طولانی زیبایی بخش خانه ها می باشد. بدون سرب بودن و عدم سمیت این محصول باعث استقبال مصرف کنندگان از این نوع پوشش شده است.

کاربرد رنگ روغنی جوتن

این رنگ را می توانیم علاوه بر سطوح گچی، بر روی سطوح فلزی، سیمانی و چوبی نیز اعمال کنیم. البته قبل از اجرا حتما از پرایمر مناسب استفاده کنید. محصول با تنوع رنگی مختلف قابل عرضه می باشد.

نکات کلیدی در اجرای رنگ

در سطوح خام گچی حتما از یک دست پرایمر و یا روغن الیف جهت اشباع نمودن سطح استفاده کنید. در هنگام اجرا از تینر روغنی با کیفیت بالا استفاده کنید. تینرهای نامرغوب باعث زردشدگی رنگ پس از اجرا خواهند شد. پس از اجرای پرایمر درزها و شکستگی های روی گچ را با بتونه مخصوص پر کنید و سپس سنباده بزنید تا یکنواخت شود. محصول را می توانید با قلمو و یا غلتک بر روی سطح اجرا نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

رنگ روغنی نیم براق جوتن

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما