پیشنهاد رنگ مخزن اسید سولفوریک

پیشنهاد رنگ مخزن اسید سولفوریک با خوردگی متوسط و قوی را از شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، دریافت کنید.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

پیشنهاد رنگ مخزن اسید سولفوریک با PH متوسط و قوی اسیدی

اسید سولفوریک یکی از اسیدهای معدنی و با خورندگی بسیار بالا محسوب می شود. این ماده بسرعت باعث پوسیدگی سازه های فلزی خواهد شد و بنابراین محافظت از سازه ها ضروری است. PH معیاری برای قدرت اسیدی به حساب می آید. با توجه به غلظت پون آزاد هیدروژن درون محلول قدرت اسید تغییر می نماید. در PH کمتر از 1 معمولا هیچ رنگی دوام ندارد و باید از پوشش های دیگر استفاده کنیم. حال به بررسی رنگ های مناسب با شرایط مختلف می پردازیم:

رنگ مناسب برای PHبین 1تا 4

در این شرایط میزان خوردگی بسیار بالا می باشد. گزینه ی مناسب پوشش های اپوکسی گلس فلیک می باشند. رزین این محصول اپوکسی فنولیک است که در داخل آن ذرات پودر شیشه بکار رفته است. این محصول مقاومت قلیایی و اسیدی بالایی دارد و برای شرایط شدید خوردگی حلالی و شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. ضخامت اجرایی این رنگ حداقل 500 میکرون فیلم خشک می باشد. مقاومت دمایی رنگ در شرایط غوطه وری تا 120 درجه و شرایط خشک تا 150 درجه ی سانتی گراد می باشد.

پیشنهاد رنگ مخزن اسید سولفوریک

پوشش رنگی مناسب برای PH بین 4تا6

چنین شرایطی خوردگی متوسط محسوب می شود. برای این مورد می توانید از رنگ های اپوکسی فنولیک استفاده کنید. این پوشش ها مقاومت حلالی و شیمیایی بالایی دارند. ضخامت اجرایی رنگ 150 میکرون فیلم خشک می باشد. آستر فنولیک نیز نوعی پرایمر ضد خوردگی و با مقاومت شیمیایی بالا می باشد که در سازه های فلزی بعنوان زیرکار می توانیم استفاده کنیم. مقاومت دمایی غوطه وری رنگ تا 90 درجه و در شرایط اتمسفری تا 150 درجه ی سانتی گراد است.

پیشنهاد رنگ مخزن اسید سولفوریک

رنگ مناسب برای PH بین 6تا 7

در مواردی که میزان درصد اسید سولفوریک بسیار کم باشد معمولا خوردگی ناچیر می باشد. برای محافظت از سازه ها می توانیم از پوشش های اپوکسی پلی آمید استفاده کنیم. این رنگ ها مقاومت حلالی و شیمیایی خوبی دارند و برای خوردگی های معمولی اسیدی نیز مناسب هستند. رنگ مقاومت رطوبتی عالی حتی در شرایط غرقابی از خود نشان می دهد. این پوشش تا 70 میکرون فیلم خشک قابل اجرا است. پرایمر زینک ریچ اپوکسی یکی از بهترین گزینه ها جهت زیرکار رنگ می باشد.

پیشنهاد رنگ مخزن اسید سولفوریک

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما