معرفی دو نوع پرایمر زینک ریچ تک جزئی

معرفی دو نوع پرایمر زینک ریچ تک جزئی با مقاومت رطوبتی، نوری و دمایی عالی. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رنگ روناس در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

معرفی دو نوع پرایمر زینک ریچ تک جزئی با خواص ضد خوردگی عالی

سازه های فلزی در معرض رطوبت و مواد شیمیایی و حلال ها بسرعت دچار خوردگی و زنگ زدگی می شوند. جهت محافظت از خوردگی این سازه ها می توانیم از پوشش های حفاظتی استفاده نماییم. این پوشش ها علاوه بر زیبایی بخشی ظاهری به سازه، باعث حفاظت از آن در برابر شرایط سخت خوردگی نیز می شوند. در نظر داشته باشید که هزینه ی نگه داری از سازه بسیار کمتر از هزینه های ناشی از تخریب و تعویض سازه خواهد بود.

پوشش های غنی از روی، یکی از بهترین گزینه ها برای حفاظت از سازه های فلزی در معرض خوردگی می باشند. سیستم حفاظتی  این رنگ ها با روش حفاظت کاتدی ناشی از ارتباط شیمیایی بین فلز روی موجود در پوشش رنگی با فلز آهن زیرین خود می باشد. نوع دوم حفاظت بر اساس ایجاد سد فیزیکی محکم ناشی از قرارگیری رنگ بر سطح فلز است. زینک ریچ های  تک جزئی در دو نوع تولید می شود که به بررسی آن ها می پردازیم.

زینک ریچ تک جزئی بر پایه ی رزین سیلیکونی

این نوع زینک ریچ مقاومت رطوبتی و دمایی عالی از خود نشان می دهد. رزین سیلیکونی تا دمای حدود 420 درجه ی سانتی گراد قدرت حفاظت از سازه را دارد. درصد پودر روی بالایی نیز دارد و می تواند با حفاظت کاتدی سطح سازه را از خوردگی محافظت نماید. به دلیل تک جزئی بودن این محصول، اجرای آسان تری نسبت به پرایمر مشابه زینک اتیل سیلیکات نشان می دهد.

پرایمر زینک ریچ تک جزئی بر پایه ی رزین اپوکسی

این پرایمر پایداری بالایی در برابر شرایط رطوبتی سخت، مواد شیمیایی و حلال ها نشان می دهد. بیس رزین محصول از نوع اپوکسی و بنابراین با مقاومت دمایی نهایت تا 150 درجه می باشد. درصد پودر روی این پوشش حدود 96 درصد می باشد و با حفاظت کاتدی سطح سازه را از خوردگی حفظ می نماید. اجرای این محصول نیاز به پرداخت سطح بالا ندارد و بدون سند بلاست نیز قابل اجرا بوده و تک جزئی می باشد. اپوشش مذکور چسبندگی بالایی به سطوح گالوانیزه نیز نشان می دهد و می توانیم بعنوان پوشش سلف پرایمر بر روی این سازه ها استفاده کنیم.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

معرفی دو نوع پرایمر زینک ریچ تک جزئی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما