فروشگاه رنگ اپوکسی روناس در یافت آباد

فروشگاه رنگ اپوکسی روناس در یافت آباد. عرضه ی انواع رنگ های اپوکسی، زینک ریچ، رنگ های نسوز و کلیه ی رنگ های محافظ خوردگی  در نمایندگی رنگ روناس.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

فروشگاه رنگ اپوکسی روناس در یافت آباد، نمایندگی رنگ روناس

رنگ های صنعتی، گروهی از پوشش ها هستند که معمولا دو جزئی و دارای مقاومت بالای رطوبتی، دمایی و شیمیایی می باشند. بیس رزین این پوشش ها از خانواده ی اپوکسی، سیلیکونی و یا اکریلیک می باشد. با توجه به نوع کاربرد و شرایط سازه رنگ مناسب انتخاب می شود.

بررسی انواع رزین های رنگ های صنعتی

رزین اپوکسی

رزین اپوکسی مقاومت شیمیایی، حلالی، دمایی  رطوبتی عالی دارد. با افزودن پیگمنت، فیلر و ادیتیوهای دیگر می توانیم مقاومت این رنگ را بیشتر کنیم. در صورتی که پوشش غنی از پودر روی باشد، می تواند با حفاظت کاتدی عالی، سطح سازه ی فلزی را از خوردگی حفظ کند. اگر رزین اپوکسی را با افزودن حلقه ی فنولی اصلاح کنیم، مقاومت شیمیایی آن را بیشتر خواهیم کرد. با افزودن ذرات پودر شیشه به محصول، مقاومت اسیدی و قلیایی آن بسیار بیشتر خواهد شد.همچنین می توانیم رزین آلکید را با رزین اپوکسی اصلاح کنیم و در این صورت رنگ های آلکیدی تک جزئی با مقاومت بالاتری خواهیم داشت. این پوشش های تک جزئی برای لکه گیری در محیط های صنعتی استفاده می شوند.

رزین اکریلیک

این نوع رزین مقاومت رطوبتی و نوری عالی دارد. این ماده بیس رنگ های پلی اورتان می باشد. رزین پوشش پلی اورتان معمولا مخلوطی از پلی استر و اکریلیک است، حال هر چه درصد رزین اکریلیک در آن بیشتر باشد، مقاومت رنگ بیشتر خواهد شد. این پوشش ها برای سازه های در معرض نور آفتاب کاربرد گسترده ای دارد.

رزین سیلیکونی

رزین های سیلیکونی به دلیل مقاومت دمایی بالا(تا600 درجه) بسیار حائز اهمیت می باشند. از اختلاط این رزین با پودر روی می توانیم پرایمری بسیار مقاوم در برابر حرارت و رطوبت داشته باشیم. مقاومت دمایی پرایمر تا 450 درجه ی سانتی گراد می باشد و بخوبی سازه های فلزی را از خوردگی حفظ می نماید. با افزودن پیگمنت آلومینیوم به این رزین، می توانیم رنگ های نسوز سیلیکونی با مقاومت دمایی تا 600 درجه داشته باشیم. این رنگ ها نیز مقاومت خوردگی خوبی دارند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

فروشگاه رنگ اپوکسی روناس در یافت آباد

نمایندگی روناس

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما