رنگ آستری مخصوص استیل

جهت خرید رنگ آستری مخصوص استیل با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، تماس بگیرید.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

رنگ آستری مخصوص استیل با چسبندگی بالا

سازه های استیل یا همان فولادی، با بکار بردن درصدی از کروم، کربن و مولیبیدن در آهن بدست می آیند.در صورتی که درصد کروم بالا باشد سازه گرانتر و همچنین مقاومت به زنگ زدگی بیشتری خواهد داشت. این نوع سازه با نام استینلس استیل شناخته می شود. در سازه هایی با درصد بالای کربن انعطاف پذیری فلز بیشتر است ولی مقاومت خوردگی آن کمتر می باشد. برای محافظت بیشتر از این سازه ها می توانیم از پوشش های رنگی استفاده کنیم که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

رنگ آمیزی استینلس استیل

استیل ضد زنگ سطحی بسیار صیقلی دارد و بنابراین چسبندگی رنگ بر سطح فلز کم می باشد. جهت رنگ آمیزی آن می توانیم از یک دست آستر واش پرایمر و یا اپوکسی تای کوت استفاده کنیم. این پرایمر دارای اندکی اسید فسفریک درون رزین اپوکسی می باشد.  پوشش، خوردگی کمی در سطح فلز بوجود می آورد و به اصطلاح آن را فسفاته می نماید. در ادامه به راحتی می توانیم سطح را با پوشش های تک جزئی و یا دو جزئی رنگ آمیزی کنیم. استفاده از پرایمر های حاوی پودر روی در سطح این فلز توصیه نمی شود.

پتانسیل کاهشی کروم نسبت به روی کمتر می باشد( میل به اکسایش کروم نسبت به روی بیشتر است) و به همین دلیل احتمال خوردگی فلز زیرین بالاتر می رود. شما می توانید با اجرای رنگ های لایه میانی با ضخامت بالا و سپس رنگ رویه اپوکسی یا پلی اورتان محافظت عالی از سطح فلز داشته باشید.

روش رنگ آمیزی کربن استیل

در استیل معمولی می توانیم سطح سازه را سند بلاست کنیم. در ادامه از رنگ های آستری زینک ریچ اپوکسی، رنگ لایه میانی و در انتها رنگ رویه دو جزئی استفاده نمایید. نوع زینک با توجه به میزان خورندگی محیط تعیین می شود. در مناطق شرجی و یا با شرایط شیمیایی بالا از زینک ریچ با درصد بالای پودر روی استفاده نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

رنگ آستری مخصوص استیل

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 3.5 / 5. تعداد رأی: 2

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما