رنگ سه لایه مخصوص فلز روناس

رنگ سه لایه مخصوص فلز روناس. این پوشش با ایجاد سد فیزیکی و شیمیایی قوی، از ورود عوامل خورنده به سطح فلز جلوگیری بعمل می آورد. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی روناس در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

رنگ سه لایه مخصوص فلز روناس با مقاومت رطوبتی و شیمیایی عالی

رنگ های صنعتی روناس، در قالب انواع پرایمر های ضد خوردگی، پوشش های لایه میانی و رنگ های رویه مقاوم به خوردگی، برای رنگ آمیزی سطح فلز، مورد استفاده می باشند. این پوشش سه لایه با ایجاد سدی محکم، از خوردگی فلز زیرین خود جلوگیری می نماید. حال به بررسی این رنگ ها می پردازیم:

پوشش های پرایمر ضد خوردگی

رنگ های پرایمر، بر پایه ی رزین دو جزئی اپوکسی با مقاومت شیمیایی و رطوبتی بالا می باشند. این رنگ ها دارای درصد مناسبی از پودر روی نیز هستند که این ماده با توجه به میل به اکسایش بالا، با قرار گرفتن در سطح فلز آهنی و فولادی، با ایجاد حفاظت کاتدی، سطح فلز را از خوردگی محافظت می نماید. هرچه میزان خوردگی محیط بیشتر باشد، رنگ پرایمر با درصد روی بیشتر باید استفاده کنیم.

رنگ های لایه میانی اپوکسی

با توجه به چسبندگی کم رنگ های رویه به سطح زینک ریچ، بهتر است تا از یک دست رنگ لایه میانی بعنوان واسط بر روی زینک ریچ استفاده کنیم. این رنگ در سه مدلی معمولی،mio و هایبیلد موجود می باشد. با توجه به درصد جامد بالای این نوع پوشش، می توان گفت که برای گرفتن ضخامت بالاتر، می توانیم از این رنگ بعنوان رنگ میانی استفاده کنیم.

پوشش های لایه نهایی

انتخاب رنگ لایه نهایی از این نظر که در تماس مستقیم و اولیه با مواد خورنده می باشد بسیار مهم است. در سازه های اکسپوز از رنگ های پلی اورتان با مقاومت نوری بالا استفاده نمایید. این پوشش می تواند سطح سازه را از خوردگی و نفوذ رطوبت محافظت نماید. هر چه درصد رزین اکریلیک نسبت به پلی استر در رنگ پلی اورتان بیشتر باشد، مقاومت و پایداری آن بیشتر خواهد شد.

رنگ های اپوکسی رویه، درصد بالایی رزین اپوکسی دارند و به این ترتیب بخوبی می توانند سطح سازه را در برابر مواد شیمیایی و رطوبت حفظ نمایند. این پوشش ها مقاومت نوری خوبی ندارند و برای سازه های در معرض تابش آفتاب گزینه ی مناسب نمی باشند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

رنگ سه لایه مخصوص فلز روناس

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما