خرید رنگ اتومبیلی با کیفیت

انواع رنگ های فوری، روغنی و نیز دو جزئی اتومبیلی با قیمت مناسب توسط شرکت رنگ رادین صنعتی عرضه می شود. جهت خرید رنگ اتومبیلی با کیفیت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

انواع رنگ اتومبیلی

رنگ های اتومبیلی به انواع رنگ های روغنی، فوری و نیز دو جزئی تقسیم می شوند. این رنگ ها جهت رنگ آمیزی و نیز ترمیم خودرو و نیز فلزات دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

مشخصات رنگ روغنی اتومبیلی

این نوع رنگ برپایه ی رزین آلکیدی متوسط روغن تولید می شوند.این رنگ براقیت، ثبات و مقاومت بالایی در برابر عوامل جوی، ضربه پذیری  و مقاومت در برابر بنزین بالایی دارند و برای سواری، اتوبوس و مینی بوس مورد استفاده قرار می گیرند. پوشش دهی این رنگ برای رنگ سفید حدود ۱۶متر مربع بر لیتر و برای رنگ مشکی ۵۰ متر مربع بر لیتر می باشد و زمان خشک شدن عمقی ۸ ساعت می باشد.

ویژگی های رنگ فوری اتومبیلی

این رنگ برپایه ی رزین نیتروسلولز و رزین آلکیدی مخصوص تولید می شود. این رنگ براقیت و ثبات خوبی در برابر نور آفتاب و عوامل جوی از خود نشان می دهد. رنگ ذکر شده مقاومت خوبی در برابر بنزین و روغن های معدنی دارا می باشد و با توجه به زمان خشک شدن عمقی ۱ساعت، برای مناطق سردسیر و مرطوب گزینه ی مناسبی می باشد. پوشش دهی این رنگ ۱۲ متر مربع بر لیتر در رنگ سفید و ۵۰ متر مربع در لیتر برای رنگ مشکی می باشد.

مشخصات رنگ دوجزئی پلی اورتان یا همان رنگ ۲۱

رنگ های سری ۲۱ دو جزئی و برپایه ی رزین اکریلیک تولید می شوند. این رنگ ها براقیت و دوام بسیار بالایی داشته و مقاومت عالی در برابر آب، ضربه و سایش و انواع حلال های شیمایی و روغن ها دارند. از این نوع رنگ برای مناطق با درصد خوردگی شدید مانند مناطق صنعتی و ساحلی استفاده می شود. پوشش این رنگی حدود ۱۳ متر مربع برای هر لیتر می باشد و زمان خشک شدن عمقی ۲۴ ساعت می باشد.

خرید رنگ اتومبیلی با کیفیت

شرکت رنگ رادین صنعتی بعنوان مرکز مشاوره، اجرا و فروش انواع رنگ های صنعتی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. تنها با یک تماس می توانید تا محصول مورد نظر خود با با بهترین قیمت و کیفیت دریافت نمایید. جهت خرید محصول با مهندس محمدخانی به شماره ی ۰۹۱۲۹۶۸۷۶۷۴ تماس بگیرید.

خرید رنگ اتومبیلی با کیفیت

رنگ اتومبیلی

عناوین مرتبط:

رنگ اتومبیلی پلی اورتان شماره ی۲۱

رنگ فوری اتومبیلی با بهترین قیمت

قیمت روز رنگ روغنی خودرویی

پخش عمده رنگ اتومبیل

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما