رنگ سوله زینک کرومات اپوکسی و آلکیدی

رنگ سوله زینک کرومات اپوکسی و آلکیدی با پوشش بالا و مقاومت رطوبتی، نوری و سایشی عالی. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

رنگ سوله زینک کرومات اپوکسی و آلکیدی با مقاومت عالی

سازه های فلزی سوله با قرارگیری در معرض نور آفتاب و رطوبت، دچار خوردگی می شوند. این امر در مناطق صنعتی و شرجی بسیار مشهودتر می باشد. جهت محافظت از این سازه ها می توانیم با استفاده از پوشش های رنگی مانع از هر گونه آسیب به سازه شویم. انواع رنگ های مختلف را برای این امر می توانیم استفاده کنیم. از رنگ های تک جزئی تا دو جزئی می توانند گزینه های خوبی باشند.

رنگ سوله تک جزئی

پوشش های تک جزئی سوله در دو نوع معمولی و زینک کرومات می باشند. رنگ معمولی سوله دارای پیگمنت ضد خوردگی روی، اکسید آهن و یا اکسید سرب می باشد و تنوع رنگی دارد. معمولا جهت صرفه ی اقتصادی بالاتر این پوشش ها را بصورت مات تولید می کنند تا از نظر قیمت مناسب تر شود.

نوع دوم رنگ های سوله دارای پیگمنت ضد خوردگی کرومات روی(زینک کرومات) هستند. این پوشش ها معمولا بصورت نیم براق تولید و دارای درصد پیگمنت ضد خوردگی بیشتری هستند. تنوع رنگی در این نوع محصول کمتر می باشد. کیفیت و دوام این پوشش نسبت به پوشش قبلی بیشتر است و برای مناطق شرجی این رنگ توصیه می شود.

پوشش سوله دو جزئی

این رنگ ها از گروه رنگ های تک جزئی بسیار قوی تر و در عین حال پر هزینه تر می باشند. در این روش از آسترهای ضد خوردگی زینک ریچ اپوکسی و یا زینک کرومات اپوکسی بعنوان پرایمر استفاده می شود. رنگ های پایه اپوکسی مقاومت نوری کمی دارند و بنابراین باید از رنگ پلی اورتان بعنوان لایه نهایی بر روی آن ها استفاده کنیم. البته در صورتی که سازه در معرض آفتاب نباشد از یک دست رنگ اپوکسی پلی آمید نهایی بر روی رنگ پرایمر استفاده می نماییم.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

رنگ سوله زینک کرومات اپوکسی و آلکیدی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما