رنگ ضد اسید بتن

رنگ ضد اسید بتن با مقاومت عالی در برابر مواد اسیدی و قلیایی می باشد. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

مشخصات رنگ ضد اسید بتن

مواد شیمیایی با قدرت اسیدی متفاوت، بشدت باعث خوردگی سازه های بتنی و فلزی می شوند. این خوردگی باعث تخریب  سازه و در نتیجه خسارات بسیار بالایی خواهد شد. حفاظت از سازه به مراتب صرفه ی اقتصادی بیشتری از تعویض سازه در نتیجه ی خراب شدگی خواهد داشت.

گروهی از پوشش های رنگی با نام ضد اسید تولید می شوند. این رنگ ها مقاومت و پایداری بسیار بالایی در برابر انواع مواد خورنده ی اسیدی و قلیایی دارند. در ادامه به بررسی انواع این رنگ ها و ویژگی هر یک می پردازیم:

رنگ ضد اسید گلس فلیک

این پوشش رنگی بر پایه ی رزین اپوکسی فنولیک و الیاف شیشه تهیه می شود. پوشش مقاومت بسیار خوبی در برابر انواع مواد اسیدی(از PH 1تا بالا) و نیز مواد قلیایی قوی( PHهای قلیایی قوی) دارد. برای مواردی همچون پساب های صنعتی که مخلوطی از انواع مواد شیمیایی و خورنده ی شدید می باشد نیز این رنگ گزینه ی بسیار مناسبی است.

پوشش گلس فلیک با درصد جامد مختلف تولید می شود. در مواردی که خوردگی شدید است بهتر است تا از رنگ گلس فلیک با درصد جامد بالا استفاده کنیم. ضخامت حداقل این رنگ 500 میکرون فیلم خشک می باشد. این رنگ بصورت سلف پرایمر می باشد و بهتر است تا در سازه های بتنی قبل از اجرا از یک دست سیلر اپوکسی جهت اشباع نمودن سطح استفاده کنیم. در صورتی که بتن در کف باشد زیرسازی نیز لازم می باشد که در صورت نیاز به این کار و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

پوشش ضد اسید فنولیک

این رنگ نیز مقاومت شیمیایی و حلالی بسیار خوبی دارد. برای اسید هایی (از PH بالای 4) نسبتا قوی و نیز بازهای قوی و بطور کلی حلال های شیمیایی و مواد شیمیایی با خوردگی بالا این پوشش بسیار مناسب می باشد. در سازه های فلزی بعنوان لایه ی آستری از یک دست آستر ضد خوردگی و مقاوم به اسید استفاده نمایید. در سازه های بتنی از یک دست آستری سیلر اپوکسی استفاده کنید.

رنگ های مقاوم به مواد شیمیایی اپوکسی

پوشش های مذکور مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط شیمیایی و حلال های متوسط و ضعیف دارند. این رنگ ها مقاومت رطوبتی عالی دارند و در شرایط غرقابی نیز مقاومت خود را حفظ می نمایند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید رنگ با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

رنگ ضد اسید بتن

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما