فروش رنگ اپوکسی لایه نهایی

فروش رنگ اپوکسی لایه نهایی، با کیفیت و پوشش بالا و قیمت مناسب. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

فروش رنگ اپوکسی لایه نهایی با کیفیت عالی

پوشش اپوکسی پلی آمید نوعی رنگ بر پایه ی رزین اپوکسی می باشد. این محصول جهت خشک شدن کامل و نیز کامل شدن واکنش شیمیایی خود نیاز به بخش دوم هاردنر دارد که از نوع پلی آمید می باشد.

رنگ های اپوکسی معمولا با ضخامت بین 50 تا 70 میکرون فیلم خشک اجرا می شوند. پوشش اپوکسی دارای مقاومت عالی رطوبتی، حلالی، شیمیایی و دمایی می باشد. همچنین این رنگ مقاومت تنشی و مکانیکی عالی نیز دارد و برای پوشش کف نیز قابل استفاده می باشد.

کاربرد رنگ اپوکسی پلی آمید

برای حفاظت از انواع سازه های فلزی و بتنی می توانیم از این پوشش استفاده کنیم. انواع سازه ها در محیط های خورنده ی رطوبتی و شیمیایی بسرعت دچار آسیب و خوردگی می شوند. رنگ اپوکسی با ویژگی های مقاومتی عالی بهترین گزینه جهت رنگ آمیزی این سطوح می باشد.

پرایمر های مناسب پوشش اپوکسی

در سازه های فلزی حتما از آسترهای ضد خوردگی در فلزات آهنی و از آستر تای کوت در سازه های غیر آهنی استفاده کنید. انواع آسترهای ضد خوردگی با توجه به میزان رطوبت محیط انتخاب می شوند. در محیط های خشک از استر اپوکسی استفاده کنید و در محیط هایی با رطوبت بالا پرایمر زینک ریچ اپوکسی را بکار ببرید.

سطوح بتنی جذب بالایی از رنگ را دارند بطوریکه بدون استفاده از پرایمر هدر رفت بالایی از رنگ خواهیم داشت. در این سطوح جهت اشباع نمودن سطح و نیز افزایش چسبندگی رنگ رویه به سطح بتن، از یک دست سیلر اپوکسی استفاده کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

فروش رنگ اپوکسی لایه نهایی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما