قیمت آستر مخصوص کولتار اپوکسی

جهت دریافت مشخصات و قیمت آستر مخصوص کولتار اپوکسی و خرید محصول با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، تماس بگیرید.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

مشخصات و قیمت آستر مخصوص کولتار اپوکسی

پوشش کولتار اپوکسی نوعی رنگ بر پایه ی رزین اپوکسی و ذرات حاصل از قطران زغال سنگ می باشد. این محصول مقاومت ضد خوردگی بسیار بالایی دارد. برای شرایط قلیایی و نمکی استفاده از پوشش کولتار بسیار مناسب می باشد. در شرایط مدفون در خاک نیز به دلیل مقاومت سایشی و  آهکی بالای این رنگ می توانیم بعنوان عایقی مناسب، از آن استفاده کنیم. این محصول با ضخامت 150 میکرون فیلم خشک اجرا می شود. نوع هاردنر رنگ از جنس پلی آمینو-آمید می باشد.

حال به بررسی آسترهای مناسب برای رنگ می پردازیم. یک پوشش رنگی هر چقدر همکه قوی باشد بدون زیر سازی دوام چندانی نخواهد آورد. درمورد پوشش کولتار می توان از چند روش جهت رنگ آمیزی استفاده نمود که در ادامه به بررسی آن در سازه های مختلف می پردازیم.

آستر مناسب در سازه های بتنی

راجب سازه های بتنی از آستر سیلر اپوکسی باید استفاده کنیم. این پوشش با اشباع نمودن سطح باعث ایجاد چسبندگی بالای رنگ به سطح زیرین خود می شود. این نوع زیرسازی همچنین باعث صرفه جویی در مصرف رنگ نیز خواهد شد.

زیرسازی سازه ی فلزی آهنی

در چنین سازه هایی می توانیم پوشش کولتار را بصورت سلف پرایمر استفاده کنیم. گزینه ی دیگر استفاده از سیستم رنگ آمیزی سه لایه بصورت آستر زینک ریچ اپوکسی، لایه میانی اپوکسی و در نهایت رنگ لایه رویه کولتار اپوکسی می باشد.

آستر جهت سازه های گالوانیزه، آلومینیوم و استیل ضد زنگ

فلزات صیقلی و مقاوم در برابر خوردگی نیز به رنگ آمیزی جهت دوام بیشتر نیاز دارند. در چنین سازه هایی رنگ به خوبی به سطح فلز نمی چسبد مگر اینکه با گذشت زمان فلز اکسید شده و یک لایه ی زبر اکسید فلز روی آن ایجاد شده باشد. راه حل جهت افزایش چسبندگی رنگ رویه استفاده از آستر اپوکسی تای کوت و یا سیلر اپوکسی می باشد. این آستر بر پایه ی رزین اپوکسی و دارای اندکی فسفریک اسید می باشد. اسید موجود باعث خوردگی مختصر سطح فلز و ایجاد زبری و در نتیجه چسبندگی بالا می شود. در نهایت رنگ رویه کولتار را بر روی آستر اجرا کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

قیمت آستر مخصوص کولتار اپوکسی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما