پرایمر اپوکسی مقاوم به حرارت بالا

پرایمر اپوکسی مقاوم به حرارت بالا، بر پایه ی رزین سیلیکونی و ذرات ضد خوردگی و نسوز روی، شرکت رنگ رادین، نمایندگی روناس در تهران، در خدمت شما می باشد.

پرایمر اپوکسی مقاوم به حرارت بالا

سازه های فلزی در معرض حرارت بالا، با سرعت بیشتری دچار آسیب و خوردگی می شوند. جهت محافظت از این سازه ها استفاده از آسترهای ضد خوردگی بر پایه ی پودر روی توصیه می شود. با توجه به اینکه رزین های آلکیدی و اپوکسی تا محدوده ی دمایی حداکثر بین80تا 150 درجه ی سانتی گراد مقاومت دارند، نمی توان برای دماهای بالا از چنین رزین هایی استفاده نمود. در این شرایط تنها رزین مناسب، رزین سیلیکونی می باشد. در صورتی که این ماده با درصد بالایی از پودر روی مخلوط شود، ترکیب زینک نسوز سیلیکونی می دهد. به دلیل نوع رزین این محصول، رنگ تک جزئی می باشد و با روش حفاظت کاتدی بخوبی سطح سازه را از خوردگی محافظت می نماید. برای مناطق با رطوبت و دمای بالا از رنگ زینک اتیل سیلیکات استفاده کنید.

مشخصات رنگ زینک ریچ سیلیکونی

شرکت رنگسازی روناس، یکی از کارخانه هایی می باشد که اقدام به تولید این مدل رنگ کرده است. پوشش با کدRTB-585 شناخته می شود. معمولا این پرایمر با ضخامت استاندارد 50 میکرون فیلم خشک اجرا می شود و هر کیلو حدود 4 متر مربع را با این ضخامت پوشش می دهد. پس از اجرای رنگ، باید سازه را در معرض حرارت بالا تا 200 درجه ی سانتی گراد برای 1ساعت قرار دهیم تا فرایند فول کیور شدن اتفاق بیفتد. مقاومت دمایی این رنگ ها تا 400 درجه ی سانتی گراد می باشد و بعنوان رنگ رویه از رنگ کد 1223(نسوز سیلیکونی 400 درجه) روناس استفاده کنید. جهت مشاهده ی کاتالوگ محصول اینجا کلیک کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

پرایمر اپوکسی مقاوم به حرارت بالا

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد رأی: 1

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما