کفپوش اپوکسی RTB-999-R

جهت استعلام قیمت کفپوش اپوکسی RTB-999-R، با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی روناس، تماس بگیرید.

مشخصات کفپوش اپوکسی RTB-999-R

کفپوش اپوکسی روناس با کد RTB-999 تولید و عرضه می شود. این محصول در دو نوع R و S موجود می باشد که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند. نوع S با ضخامت بالا بین 1تا 2میل اجرا می شود و جهت ضخامت 2میل تقریبا 3400گرم رنگ برای هر مترمربع لازم می باشد. این پوشش بر پایه ی رزین اپوکسی پلی آمین می باشد. این رنگ برای مناطق که مقاومت بالایی از نظر فیزیکی مورد نظر می باشد اجرا می شود و تقریبا هزینه ی نسبتا بالایی خواهد داشت. نوع R از رزین اپوکسی پلی آمینوآمید تولید می شود. این محصول قابلیت اجرا با ضخامت کم را دارا می باشد و از نظر اقتصادی به صرفه می باشد.

یکی از ویژگی های بارز اپوکسی کف روناس، عدم نیاز به استفاده از لایه میانی ماستیک می باشد. این امر باعث صرفه جویی اقتصادی بالایی در اجرای محصول مورد نظر می شود.

در چه جاهایی استفاده از اپوکسی کف ضروری می باشد؟

در محیط هایی که در معرض مواد آلاینده ی شیمیایی و روغنی قرار دارند، پارکینگ ها، بیمارستان ها، کشتارگاه ها، سرد خانه ها، سالن های ورزشی و… همگی موارد استفاده از اپوکسی کف می باشند. به دلیل تمیز شدن آسان و نیز مقاومت شیمیایی، سایشی و مکانیکی بالای این محصول، بعنوان گزینه ای مناسب برای بسیاری از مکان ها می باشند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

عناوین مرتبط:

کفپوش اپوکسی با ضخامت 250 میکرون

کفپوش اپوکسی RTB-999-R

اپوکسی کف

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما