رنگ مقاوم به حرارت و رطوبت بالا

جهت خرید رنگ مقاوم به حرارت و رطوبت بالا با دوام و کیفیت عالی، مناسب برای انواع سطوح فلزی، با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس در تهران، تماس بگیرید.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

رنگ مقاوم به حرارت و رطوبت بالا مناسب سطوح فلزی

فلزات در معرض رطوبت بسرعت دچار خوردگی و آسیب می شوند. در صورتی که حرارت نیز وجود داشته باشد، سرعت خوردگی بسیار بیشتر خواهد شد. در چنین شرایطی می توانیم با استفاده از پوشش های محافظ رنگی فرآیند خوردگی را کند و یا به کلی متوقف کنیم.

پوشش های رنگی بر پایه ی رزین سیلیکون و ذرات پودر روی یکی از بهترین گزینه ها برای حفاظت از سطوح در معرض حرارت و رطوبت می باشد. رزین سیلیکونی مقاومت دمایی بسیار بالایی دارد و بستری برای تعبیه ی ذرات ضد خوردگی روی و آلومینیوم فراهم می آورد.

مشخصات پرایمر و رنگ رویه نسوز

پرایمر های نسوز موجود در بازار می تواند تا دمای 450 درجه ی سانتی گراد را بخوبی تحمل کند. این رنگ ها با نام زینک اتیل سیلیکات شناخته می شوند. جهت اجرای پوشش ایجاد شرایط رطوبت اشباع و نیز دمای بالاتر از 35 درجه ی سانتی گراد ضروری می باشد. تا کیور شدن کامل رنگ این شرایط باید پابرجا بماند. رزین سیلیکون ایجاد سد فیزیکی محکم در برابر نفوذ عوامل خورنده به سطح فلز فراهم می آورد. ذرات روی نیز با ایجاد حفاظت کاتدی از سطح در برابر خوردگی محافظت می نمایند.

رنگ رویه نسوز سیلیکونی حاوی رزین سیلیکون و پیگمنت ضد خوردگی آلومینیوم و روی می باشد. این پوشش مقاومت بسیار خوبی در برابر حرارت و رطوبت دارد. تحمل حرارتی پوشش تا 600 درجه ی سانتی گراد می باشد. این رنگ را با ضخامت کم و نهایت تا 40 میکرون فیلم خشک اجرا کنید. پوشش را می توان بصورت سلف پرایمر و یا بر روی پرایمر زینک اتیل سیلیکات و یا زینک ریچ سیلیکون استفاده کنیم.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

رنگ مقاوم به حرارت و رطوبت بالا

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد رأی: 1

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما