رنگ مقاوم در برابر اسید قوی

جهت خرید رنگ مقاوم در برابر اسید قوی بر پایه ی رزین اپوکسی اصلاحی، با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، تماس بگیرد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

رنگ مقاوم در برابر اسید قوی بر پایه ی رزین اپوکسی

سازه های فلزی و بتنی در مجاورت اسید و قلیا، دچار خوردگی و آسیب می شوند. مخازن نگهداری مواد شیمیایی، پساب های معمولی و صنعتی، انواع حلال ها و… مواردی هستند که نیاز به مراقبت بالایی دارند. با اعمال پوشش های مناسب و مقاوم می توانیم از این فرآیند جلوگیری کنیم و عمر سازه را افزایش دهیم.

پوشش های اپوکسی دارای مقاومت حلالی، سایشی، مکانیکی، دمایی و شیمیایی بالایی هستند. این رنگ ها دو جزئی می باشند و نوع هاردنر آن ها از خانواده ی پلی آمین و یا پلی آمید می باشد.

نوعی از رنگ های اپوکسی با ماده ی فنولیک اصلاح و با نام اپوکسی فنولیک شناخته می شوند. این رنگ ها مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد اسیدی و قلیایی دارند. در صورتی که ذرات پودر شیشه(گلس فلیک) به این رنگ اضافه کنیم، مقاومت شیمیایی آن را افزایش می دهیم. در این صورت در شرایط اسیدی شدیدتر نیز رنگ دوام خواهد آورد.

رزین نوالاک همراه با پودر شیشه می تواند مقاوم ترین رنگ در برابر شرایط اسیدی و قلیایی شدید باشد. هاردنر این محصول از نوع پلی آمین است و حداقل ضخامت اجرایی آن 500 میکرون فیلم خشک می باشد.

روش اجرای پوشش و پرایمر مناسب

اجرای پوشش روی سازه ی فلزی

قبل از اجرا شستشو و سندبلاست سازهای فلزی ضروری می باشد. پوشش اپوکسی نوالاک را بصورت سلف پرایمر و با ضخامت بالا اجرا کنید. رنگ های اپوکسی فنولیک، آستر مخصوص ضد اسید دارند، بعنوان پرایمر از همین آستر استفاده کنید. اگر اپوکسی پلی آمید بعنوان رنگ رویه استفاده می کنید، آستر زینک ریچ اپوکسی یکی از بهترین گزینه ها بعنوان زیرکار می باشد.

آماده سازی سطح بتنی جهت اجرا

از پوشش سیلر اپوکسی دو جزئی بعنوان پرایمر رنگ رویه استفاده کنید. این پوشش سطح بتن را اشباع و چسبندگی رنگ رویه را افزایش می دهد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

رنگ مقاوم در برابر اسید قوی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما